Kennelijk was er wel een pinautomaat in de buurt, ik denk misschien ook bij die bowlingbaan waar je ook kon parkeren? Ik had Joren er op uitgestuurd om een pinautomaat te vinden en hij was te voet en niet extreem lang weg. Had van tevoren op willen nemen, maar pinautomaat waar we langs reden was stuk.
En
@ Siun, was jij dat meisje dat een mandarijntje had gekocht? (: ine en paars vervoersbakje?
Ik las dit als eerst serieus als een mandarijntje als in fruit. En toen dacht ik..

In een vervoersbakje? En toen viel het onderhand niet meer bestaande kwartje.
Er stond wel een tafeltje met hele mooie Russen vlak naast de deur die de reptielenhal in ging. Verder heb ik eigenlijk qua dwergjes weinig gezien, wel van alle soorten wat, maar niet in overvloed. Vond de variatie in dieren wel leuk dit keer. Niet alleen maar cavia's of muizen. Maar van alles wel wat. Was er niet een exo een paar jaar terug waar in welgeteld 1 bak met dwergjes had gezien en verder geen hamsters.

Nuja.
En ik kon de knaaghal eerst ook niet vinden.

Dus ik SMSte Mila waar de knaagjes waren en toen zag ik wel dat door de tweede reptielenhal een deur was naar de knaagjes. Want toen wij aankwamen (pakweg half twaalf) kon je maar op 1 manier een zaal in. Toen we weggingen was het lint (waar je eerst niet doorheen mocht) weggehaald en kon je ook op een andere manier naar de zalen toe. Maargoed.