Napraat & foto topic Exoknaag December 2011

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: Sylvia.

Kwakiii
Hamsters: Níamh, Méadhbh en Liv
Leeftijd: 27

Re: Napraat & foto topic Exoknaag December 2011

Bericht door Kwakiii »

Ik stond zo ongeveer de hele tijd bij de forumtafel en er stond niemand... Grmpf. :lol:
Wel een cakeje meegenomen, was heel lekker... Verder heb ik niemand gezien eigenlijk, behalve Nella, Janneke en Lisa. Was ik er gewoon op het verkeerde moment of kan ik niet goed kijken?
Wie was trouwens het meisje dat achter de tafel stond? Ik bedoel niet die vrouw, maar iemand in een spijkerbroek (Geloof ik) van een jaar of 15... En ik dacht nog wat mensen te herkennen die in de rij naar binnen stonden, maar wist het niet zeker dus heb maar niks gezegd, waarschijnlijk waren het ze helemaal niet en dan sta je ook voor paal. :bloos:

Groeten van mij, robo Meadhbh en rusje Liv

R.I.P. Dunca, Eibhlín en Níamh
femke307

Bericht door femke307 »

@ Siun, was jij dat meisje dat een mandarijntje had gekocht? (: ine en paars vervoersbakje?
~M'Zorro
Leeftijd: 29

Bericht door ~M'Zorro »

Jou heb ik ook gezien Femke, met Laura en ... Sharon? :bloos:
En Joanne en Annemarie.

Ik heb Mila wel gezien volgens mij, maar niet aangesproken :bloos:
Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij Marieke Haver Fotografie.
Bezoek de Facebookpagina of de Website voor meer informatie.
Pomme de hamster
Hamsters: Beertje

Bericht door Pomme de hamster »

Ik vond het heel erg leuk en heb allerlei leuke dingetjes en speeltjes gekocht! :lol:
Laatst gewijzigd door Pomme de hamster op 11 dec 2011, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Beertje
&
Groetjes van Doedels R.I.P.
-------------------------------------------------------------------------------------
femke307

Bericht door femke307 »

Ik heb iedereen die ik kende aangesproken, of nouja gewoon even hoi gezegt. :-) Ja en dat klopt marieke, ik was heel de dag met Laura en Sharon haha.
Pomme de hamster
Hamsters: Beertje

Bericht door Pomme de hamster »

Ik vond het heel leuk. En ik denk dat Beertje blij is met zijn nieuwe balletje, hut, wortelbroodje en klimmerek :lol:
Groetjes van Beertje
&
Groetjes van Doedels R.I.P.
-------------------------------------------------------------------------------------
Kwakiii

Bericht door Kwakiii »

@Femke; Een pearl met gele gloed en een blauw bakje, maar zou kunnen... Hoe laat was jij er?

Ik vind Houten trouwens verschrikkelijk, ik ben er 40 minuten op zoek geweest naar een pinautomaat, en er was in geen velden of wegen iemand te bekennen, alles lijkt heel veel op elkaar, je kan er uren rondjes rijden zonder dat je het door hebt... :roll:
Laatst gewijzigd door Kwakiii op 11 dec 2011, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.

femke307

Bericht door femke307 »

Ik was er rond 11 uur, tot en met 3 uur. :-)
Rij
Leeftijd: 38

Bericht door Rij »

Kennelijk was er wel een pinautomaat in de buurt, ik denk misschien ook bij die bowlingbaan waar je ook kon parkeren? Ik had Joren er op uitgestuurd om een pinautomaat te vinden en hij was te voet en niet extreem lang weg. Had van tevoren op willen nemen, maar pinautomaat waar we langs reden was stuk. :roll:

En
@ Siun, was jij dat meisje dat een mandarijntje had gekocht? (: ine en paars vervoersbakje?
Ik las dit als eerst serieus als een mandarijntje als in fruit. En toen dacht ik.. :???: In een vervoersbakje? En toen viel het onderhand niet meer bestaande kwartje. :lol:

Er stond wel een tafeltje met hele mooie Russen vlak naast de deur die de reptielenhal in ging. Verder heb ik eigenlijk qua dwergjes weinig gezien, wel van alle soorten wat, maar niet in overvloed. Vond de variatie in dieren wel leuk dit keer. Niet alleen maar cavia's of muizen. Maar van alles wel wat. Was er niet een exo een paar jaar terug waar in welgeteld 1 bak met dwergjes had gezien en verder geen hamsters. :P Nuja.

En ik kon de knaaghal eerst ook niet vinden. :P Dus ik SMSte Mila waar de knaagjes waren en toen zag ik wel dat door de tweede reptielenhal een deur was naar de knaagjes. Want toen wij aankwamen (pakweg half twaalf) kon je maar op 1 manier een zaal in. Toen we weggingen was het lint (waar je eerst niet doorheen mocht) weggehaald en kon je ook op een andere manier naar de zalen toe. Maargoed.
Alles op een Rijtje.
De Syrische hamster : Senri.
Het vlinderhondje : Robin en de dikstaartgerbil : Kip.
Kwakiii

Bericht door Kwakiii »

Ja, natuurlijk rij, ik had ook een bakje met een appel erin bij me, wat dacht jij dan? :lol:
Ik ben gelijk naar achteren gelopen, ik vond die reptielen maar eng. Zo'n slang in een bakje, brrr.
Ik ging weer weg door alle zalen de ingang uit, héél handig want er stonden zo'n 300 mensen in de rij... Dat ben ik weer hoor. *Zucht*
Ik dacht trouwens Romy, Mila, Samantha en Toon nog te zien maar ik weet niet eens of die er waren... :bloos:

~M'Zorro
Leeftijd: 29

Bericht door ~M'Zorro »

Ik kon eerst de hamsterforum tafel niet vinden hoor xD Ben er eerst twee à een keer langs gelopen voordat ik door had dat dat de hamsterforum tafel was xD Maar ehm... was wel druk zeg!
En vond de mini dwergmuisjes echt super cool!
Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij Marieke Haver Fotografie.
Bezoek de Facebookpagina of de Website voor meer informatie.
Malu
Hamsters: 1
Leeftijd: 30

Bericht door Malu »

He jammer Sylvia, ik was er pas rond half 2 dus ben je inderdaad net misgelopen!
Volgens mij ben ik veel forumleden misgelopen, zag maar weinig mensen die ik herkende!

En Mila, hoe zijn je hamsjes uiteindelijk geeindigd? :D
Liefs Malu, en de hamsters Tequila en Frappy, en een pootje van Sokka!
♥ Slaap zacht liefjes.. † ♥
You always regret most what you don't say.
_Zuurstok

Bericht door _Zuurstok »

@Rij: Dat dacht ik dus precies hetzelfde over die mandarijn! :lol:

Ik ben benieuwd naar foto's!
Groetjes Mandy
femke307

Bericht door femke307 »

Laura ik en Sharon hebben een foto samen, ik zal even vragen of die op het forum mag van haar. :-)
Francis.
Hamsters: Mini Cooper
Leeftijd: 30

Bericht door Francis. »

Ik ben ook thuis!
Ben er vanaf half 11 tot half 5 geweest in totaal.
Ik vond het echt veel beter dan vorige december exo, er waren echt veel meer spulletjes en tafels enzo.
Wel jammer dat we deze zaal hadden, want de looppaden enzo waren groter in de andere zaal.
Ik heb in totaal wel heel veel mensen voorbij zien komen en ook redelijk wat spulletjes gekocht!
xx Francis & Cooper
♥ Garcio † Dopey † ♥
Plaats reactie