Mijn snoezige meisje
Moderator: Sylvia.
Re: Mijn snoezige meisje
Het is overduidelijk,Lilly-Fay is een echte robbie 
leslcor schreef: 21 sep 2025, 00:27 Het personeel vandaag den dag is ook niet meer wat het geweest is...![]()
Het personeel kan het eigenlijk nooit echt goed doen.
Als er niet grondig wordt schoongemaakt eens in de zoveel tijd krijgt het wel een klacht aan de broek wegens nalatigheid en vervuiling....
Onze Robo zal eerst nog een jaartje moeten "uitrennen" in zijn loopradje eer we daar iets van gedaan krijgen...wat een energiebom is me dat...
21 maanden oud...wat vliegt de tijd...dat ze er maar lekker van geniet, wat een luxeverblijf
- knabbeltje2025
- Hamsters: knabbeltje
Lekker makkelijk; zo'n mooi holletje zonder dat je zelf hoeft te graven 
Dat ziet er mooi uit! 
Dat is ook raar en is soms een nadeel van meerdere hamsters hebben.Ze kunnen tegelijk ziek zijn en/of snel na elkaar overlijden.Het blijft moeilijk als dit gebeurt.
Dank je wel!leslcor schreef: 07 nov 2025, 12:58 21 maanden oud...wat vliegt de tijd...dat ze er maar lekker van geniet, wat een luxeverblijf
Ja de tijd vliegt zeker, hopelijk mag ik nog lang van haar genieten.
knabbeltje2025 schreef: 07 nov 2025, 18:30 Lekker makkelijk; zo'n mooi holletje zonder dat je zelf hoeft te graven![]()
Dank je wel!Jaimz schreef: 08 nov 2025, 08:46 Dat ziet er mooi uit!
Dat is ook raar en is soms een nadeel van meerdere hamsters hebben.Ze kunnen tegelijk ziek zijn en/of snel na elkaar overlijden.Het blijft moeilijk als dit gebeurt.
Ja het is zeker moeilijk.
Ik mis de beide mannetjes echt wel.
supermooi...nu heeft ze een eigen huisje