Goldie en Blackie
Moderator: Sylvia.
Re: Goldie en Blackie
...en verlegen...lol...bedankt
Vers fruit,blegh! 
Vlekkie zal de portie van Goldie wel opeten...bij Vlekkie duurt het nooit lang vooraleer al het eten weg is en ondergronds verdwijnt....lol
1 jaar alweer? De tijd gaat echt snel.Op naar de 2!
De tijd gaat zeker snel zeg.
Tja, tijd is iets relatiefs...als je het naar uw zin hebt en alles gaat zoals je wenst dan gaat het leven inderdaad veel te snel....dan kijk je op een gegeven moment achteruit en zegt "waar zijn al die jaren" naartoe...de tijd van een hamstertje is kort tov die van ons maar lang tov die van een ééndagsvlieg...geniet jij maar gewoon van je leventje Goldie, we love u.
Van harte gefeliciteerd! 
Maar Vlekkie is toch al jarig ( 1 jaar) geweest?
Jullie hebben haar sinds 27 maart 2024 las ik.
Maar Vlekkie is toch al jarig ( 1 jaar) geweest?
Jullie hebben haar sinds 27 maart 2024 las ik.
Onze eerste post zou morgen 1 jaar geleden zijn maar de foto die erbij stond was de vorige dag gemaakt ( de dag dat we haar in huis haalde)...
Op die post van 27.03.24 staat: Onze nieuwste huisgenoot...vlekkie...foto was de dag ervoor genomen
Op die post van 27.03.24 staat: Onze nieuwste huisgenoot...vlekkie...foto was de dag ervoor genomen
Gefeliciteerd! 
In mijn hoofd is het nog steeds een paar maanden geleden dat jullie Vlekkie (en Goldie) in huis kregen.Het is alweer een jaar geleden,de tijd gaat snel.
In mijn hoofd is het nog steeds een paar maanden geleden dat jullie Vlekkie (en Goldie) in huis kregen.Het is alweer een jaar geleden,de tijd gaat snel.
Het leven vliegt Jaimz...we hebben al vele mooie momenten met onze hamsterkes mogen beleven....Jaimz schreef: 28 mar 2025, 09:48 Gefeliciteerd!