5900 verwaarloosde knaagdieren gered
Moderator: Sylvia.
Re: 5900 verwaarloosde knaagdieren gered
Hoe riskant is het een hamstertje te nemen waar moet ik aan denken wat er kan gebeuren met mijn cavia's?
-
linda@hvision.eu
hoi naigirl,
naar ik begrijp kan de opvang 20-25 dieren een plek bieden... heb mijn vraag overigens ook bij het juiste topic geplaatst
naar ik begrijp kan de opvang 20-25 dieren een plek bieden... heb mijn vraag overigens ook bij het juiste topic geplaatst
Super goed bezig!
mar77 schreef:Het staat inmiddels op hyves: anti-dierenleed vermeld
en zojuist heb ik het op de hyves van partij voor de dieren vermeld met link naar het topic hier en de foto op blz.18 zodat gezien wordt dat hamster er goed uit ziet.
Ik stuur je wel even een prive bericht
[quote="linda@hvision.eu"]hoi naigirl,
[/quote]
[quote="linda@hvision.eu"]hoi naigirl,
R.I.P toppertje, snuitje, kwiebus en bijou.
Hoi!
Ik heb nu degene van knagerjte mee aan het praten. De vogelkelder in Den Haag wil er ook 40 overnemen, plus knagertje 40 is 80 hamsters totaal! Met wie zou ik contact kunnen opnemen, of zij?
Ik heb nu degene van knagerjte mee aan het praten. De vogelkelder in Den Haag wil er ook 40 overnemen, plus knagertje 40 is 80 hamsters totaal! Met wie zou ik contact kunnen opnemen, of zij?
- Plumeau
- Hamsters: rust zacht, mijn schatjes
- Leeftijd: 49
- Contacteer:
Hamster - cavia, dan denk ik vooral aan huidziekten door niet soortspecifieke paracieten.
Deze twee diersoorten zijn niet nauw verwant en de meeste dingen die niet van dier op mens overgaan zullen ook niet van hamster op cavia over gaan. Maar neem toch liever het zekere voor het onzekere en wees de eerste weken super hygienisch.
Deze twee diersoorten zijn niet nauw verwant en de meeste dingen die niet van dier op mens overgaan zullen ook niet van hamster op cavia over gaan. Maar neem toch liever het zekere voor het onzekere en wees de eerste weken super hygienisch.
Hamsterloos...
Een dier neem je niet voor even, maar voor een heel leven!
En van hoe laat tot hoe laat staan die mensen?
Dankjewel!
Plumeau schreef:Hamster - cavia, dan denk ik vooral aan huidziekten door niet soortspecifieke paracieten.
Ik hoor net dat iemand in zoetermeer er ook evt 15 wil opvangen, dus we zitten al aan de 95 hamsters! Kan degene die meer informatie over hoe laat in veldhoven even een pm sturen...
Vanaf 9 uur ben ik er, en ben er de hele dag. Ik kan de hamsters voor jullie gaan pakken, wel een beetje geduld graag als je er bent, want als het net zo gaat als vandaag wordt het een gekkenhuis!
Wij zijn rond half 12 in Veldhoven 
En we hebben alle geduld van de wereld hoor. Ben erg benieuwd of we met wat leuks naar huis gaan
En we hebben alle geduld van de wereld hoor. Ben erg benieuwd of we met wat leuks naar huis gaan
- Plumeau
- Hamsters: rust zacht, mijn schatjes
- Leeftijd: 49
- Contacteer:
Hoewel het heel vermoeiend zal zijn voor de vrijwilligers, vind ik dat een goed teken!!!Pieno schreef:Vanaf 9 uur ben ik er, en ben er de hele dag. Ik kan de hamsters voor jullie gaan pakken, wel een beetje geduld graag als je er bent, want als het net zo gaat als vandaag wordt het een gekkenhuis!
Hamsterloos...
Okee, ik zie wel wie er morgen allemaal is. Ik ben te herkennen aan... uuuuhmmm... Bruin haar in een staart, bril op, of rode zonnebril op (of op mijn hoofd). 
-
hamsterbeer
- Hamsters: 2.
- Leeftijd: 29
@Kris
Wat voor mij staat is zeker, ze hebben allebei bevestigd ze vrijdag op te komen halen.
Nu kreeg ik wil het volgende berichtje
hallo
ik wil er 4
maar woon in middelburg en heb geen auto en ik kom op 9 mei terug van vakantie
.... Niet echt nuttig. :p
Wat voor mij staat is zeker, ze hebben allebei bevestigd ze vrijdag op te komen halen.
Nu kreeg ik wil het volgende berichtje
hallo
ik wil er 4
maar woon in middelburg en heb geen auto en ik kom op 9 mei terug van vakantie
.... Niet echt nuttig. :p
Groetjes Berend ~ Isana, Tisty Tosty de 3 ratjes: Tess, Tiff & Tara! En nu ook 3 muisjes!
Rust zacht beestjes.
Rust zacht beestjes.
Jaaaaaaaa! Ze gaan morgen langs, ze rijden vanaf 8.00 uit Den Haag. Weet niet of er nog meer mensen zijn die Hamsters/Gerbils of Muizen willen?