Ja, die site ken ik! *smelt* Die maakt echt supermooie foto's van robbies (die ik ookk als desktopachtergrond heb!)
Ik had haar vanochtend al gemaild om te vragen wat voor zand zij gebruikt maar nog geen antwoord ontvangen.
Maar je moet me wel een beetje afremmen he.. anders kom ik met een vrachtwagen aan hammiespullen thuis. (ik de dierenwinkels is een kostbare combinatie)
haha we hebben hier 3 super winkels, 1 met kooien voor 16 euro die zijn 70 bij 40 bij 50 groot. en we hebben een winkel vol gegooit met huisje en radje en weet ik het wat wat je er zelf uit kan zoeken voor een paar euros, verder dan nog 2 van die normale winkels
Geweldig, fantastisch, super.. ik ga failliet.. maar heb dolgelukkige hammies.. en chinchilla's natuurlijk...hmmm..als ik mijn bankpasje nu eens thuis laat.. en niet te veel in mijn beurs stop dan gaat het misschien wel goed..... (of ik kom de dag erna weer terug.. archhh) Gevaarlijk uitstapje
bloem schreef:haha we hebben hier 3 super winkels, 1 met kooien voor 16 euro die zijn 70 bij 40 bij 50 groot. en we hebben een winkel vol gegooit met huisje en radje en weet ik het wat wat je er zelf uit kan zoeken voor een paar euros, verder dan nog 2 van die normale winkels
Waar zitten die? zeker heel ver weg van Den Bosch?
Ik wil, of eigenlijk moet ook een grotere kooi hebben als mijn syr wat groter is geworden., vandaar dat ik t wil weten.