'huilende hamster'
Moderator: Sylvia.
- jjanimalfarm
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Je hamstertje is een vrouwtje begrijp ik... Soms, heel soms, gaan dit soort dingen (extreme angst) over als er een ventje bijgeplaatst word. Alleen zit je waarschijnlijk niet te wachten op een nestje...Ik heb ook wel eens een dergelijke hamstertje gehad en daar heb ik toen een oud (onvruchtbaar) mannetje bij gezet... Dat hielp echt enorm... Misschien dat je er wat aan hebt.
-
Naantje1998
- Contacteer:
Hmmm... Bij elkaar zetten is ook niet slim omdat je geen dode hamsters wil neem ik aan.
Hoe gaat het nu eigenlijk met je hamster??
Je zegt dat ze het middernacht heeft, is ze dan wakker of ligt ze op de plek waar ze slaapt??
Als ze altijd op de plek waar ze slaapt begint te gillen ligt er misschien iets scherps ofzo.
Misschien een goed idee om als het niet weg gaat je hamster bij iemand te laten logeren en kijken of ze het daar ook doet.
Succes.
Hoe gaat het nu eigenlijk met je hamster??
Je zegt dat ze het middernacht heeft, is ze dan wakker of ligt ze op de plek waar ze slaapt??
Als ze altijd op de plek waar ze slaapt begint te gillen ligt er misschien iets scherps ofzo.
Misschien een goed idee om als het niet weg gaat je hamster bij iemand te laten logeren en kijken of ze het daar ook doet.
Succes.