meelwormen
Moderator: Sylvia.
-
jente146
- Hamsters: Hammie's Hamstery
Re: meelwormen
Ik bewaar ze gewoon in de luchtdichte plastic doos waarin ze komen. Telkens doe ik een paar scheppen in een klein plastic bakje waaruit ik dan voer, zodat die grote niet heel vaak open hoeft. En gedroogde meelwormen wegen niks, dus vandaar dat het een liter is. De bak is nog niet leeg dus kan het nog niet nameten 
ik geef gedroogde meelwormen sinds een paar dagen.
Hoeveel / hoe vaak geven jullie meelwormen aan jullie hamsters. (vooral aan bv robbies wil ik graag weten) je geeft al snel teveel/tevaak.
Hoeveel / hoe vaak geven jullie meelwormen aan jullie hamsters. (vooral aan bv robbies wil ik graag weten) je geeft al snel teveel/tevaak.
groetjes Marielle
- Nella
- Hamsters: roborovski's
- Leeftijd: 39
Bij hamsters is het naar mijn idee nooit te vaak. Het is immers volledig gezonde voeding, dierlijke eiwitten, dus gewoon zo vaak als je zelf wil. Soms geef ik weken weinig tot niets en andere weken vrijwel dagelijks. Ze zullen nooit meer eten dan ze op kunnen.
Roborovski's
Ex-Hobbyfokker van de volgende kleuren: wildkleur, recessieve white-face, dominante white-face, wit en gevlekt
Informatieve tekst roborovski's!
Ex-Hobbyfokker van de volgende kleuren: wildkleur, recessieve white-face, dominante white-face, wit en gevlekt
Informatieve tekst roborovski's!
Dank je. Ik wist niet in welke categorie ik het moest zien: voer/groenvoer-snoep (dat moet je beperkt geven).
groetjes Marielle
- julia-joep
- Hamsters: Joep, Jip, Pip, Timmie, Kiwi
- Leeftijd: 26
Kun je meelwormen ook op de visafdeling van de dierenwinkel kopen?
& weten jullie misschien hoelang ze ongeveer houdbaar zijn?
& weten jullie misschien hoelang ze ongeveer houdbaar zijn?
-
Nien2910
- Hamsters: Pukkie - bijna 3 jaar!!
- Leeftijd: 39
Hahaha ik was vorige week in de dierenwinkel en ik vroeg of ze ook meelwormen verkochten, waarop deze jongen aan mij vroeg waarvoor ik die nodig had. Ik zei voor mijn nieuwe hamster ^^. Zegt die vol ongeloof: 'Voor een HAMSTER?! Ik zou een hamster geen wormen geven hoor. We hebben hier genoeg gezonde en geschikte voeding voor een hamster.' Maar ze hadden ook meelwormen, voor als ik die echt wilde hebben..
-
Wynter
- Hamsters: Hatter
- Leeftijd: 38
Mijn hamster weigert om ook maar iets te eten wat dierlijk is... Ik haal altijd gedroogde meelwormen, en dat vinden alle andere hamsters die ik gehad heb lekker... Lieffie wilde ze niet eten, ik had nog http://www.fretten.nl/images/eiwitcocktail.jpg gekocht om te proberen, laat ze ook liggen. Ze houd er gewoon niet van 
Ik ben van plan om het morgen te halen.. denk dat ze het heerlijk vinden!
Groetjes Daisy & de hamsters!
Ernie, en de 2 robo dames die gauw komen
XO
Ernie, en de 2 robo dames die gauw komen
XO