Tara x Aiko
Moderator: Sylvia.
- Eveline
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Naomi, die van jou was toch wel zo'n beetje de minst schrikkerige, maar een beetje schrikachtig waren ze allemaal wel. En ik denk ook dat het toch wel normaal is dat op een bepaalde leeftijd ze juist weer wat schrikkeriger worden.
Ik probeer dan toch altijd maar resoluut door die schrik heen ze te pakken, zodat ze snel leren dat er niks is om bang van te zijn, dat ze vaak wat lekkers krijgen of even uit de kooi mogen als die enge hand er aan komt.
Ik probeer dan toch altijd maar resoluut door die schrik heen ze te pakken, zodat ze snel leren dat er niks is om bang van te zijn, dat ze vaak wat lekkers krijgen of even uit de kooi mogen als die enge hand er aan komt.
Groetjes van Eveline
Was mijne echt de minst schrikachtige?
Hij schrikt echt van elk geluid.
In het begin als hij een (zacht) geluid hoorde,
sprong hij soms gewoon in 1 keer van een verdieping af.
Maargoed, het was vast wel raar voor hem, zo'n lange reis,
en dan opeens in een andere kooi, zonder broertjes/zusjes.
Maar het wordt nu ook wel iets minder,
dus het zal hopelijk wel goed komen.
Hij schrikt echt van elk geluid.
In het begin als hij een (zacht) geluid hoorde,
sprong hij soms gewoon in 1 keer van een verdieping af.
Maargoed, het was vast wel raar voor hem, zo'n lange reis,
en dan opeens in een andere kooi, zonder broertjes/zusjes.
Maar het wordt nu ook wel iets minder,
dus het zal hopelijk wel goed komen.
- >lisanne<
- Hamsters: 1, Siouxs
- Leeftijd: 32
Ik had dat met mijn Duna, René Bastiaans kwam met een aantal hamstertjes. In de kooi van René was Duna helemaal niet bang. Maar in haar nieuwe kooi wel heel erg. Maar het is gelukkig wel weer goed gekomen
Duna is wel een rusje 

†Yuki, Gabber, Pako, Maylo, Tigo, Moja, Frodo, Duna, Magnum, Delayla, Lars, Midas, Bob, Tijs, Gary, Mukluk, Sitka, Robbie†
Sorry, Ik heb last van dyslexie!
Sorry, Ik heb last van dyslexie!
-
tot heden hebben wij nog nergens geen last van (even af kloppen)
appie is heel lief, moeten hem elke avand even knuffelen anders laat hij zijn eigen wel horen als het hem te lang duurt
sinds zaterdag een ren voor hem gekocht en dat vindt meneer helemaal het einde
alleen met het eten is meneer erg kieskeurig
appie is heel lief, moeten hem elke avand even knuffelen anders laat hij zijn eigen wel horen als het hem te lang duurt
sinds zaterdag een ren voor hem gekocht en dat vindt meneer helemaal het einde
alleen met het eten is meneer erg kieskeurig
- Eveline
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Vanaf vandaag zitten de 2 dametjes die nog naar hun nieuwe baasje moeten verhuizen apart van elkaar. Het creme vrouwtje had een bijtwondje op haar buik, dus het stoeien wordt iets te gortig, of ze vinden elkaar echt niet meer lief. Deze 2 zijn wel erg lief en nieuwsgierig.
Het mannetje (Aaryan) dat naar Christof gaat is wat schrikkeriger. Misschien heeft het toch ook wel wat met het geslacht te maken; Naomi en Moonmoo hebben moeite met hun beestjes, dat zijn ook mannetjes. Monique heeft toch ook een mannetje, maar dat is dan misschien een uitzondering op de regel?
Het mannetje (Aaryan) dat naar Christof gaat is wat schrikkeriger. Misschien heeft het toch ook wel wat met het geslacht te maken; Naomi en Moonmoo hebben moeite met hun beestjes, dat zijn ook mannetjes. Monique heeft toch ook een mannetje, maar dat is dan misschien een uitzondering op de regel?

Groetjes van Eveline
-