Gezien op Marktplaats, deel 30

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: Sylvia.

~M'Zorro
Leeftijd: 30

Re: Gezien op Marktplaats, deel 30

Bericht door ~M'Zorro »

Beetje raar dat ze alleen die kooien benoemen, maar ik denk toch 2 syrtjes die in een hele kleine kooi zitten. Bieden in Haarlem.
http://link.marktplaats.nl/m869633715

Ochoch, ook deze syr (en dwerg, maar vooral de syr ziet er niet goed uit), staan te koop. €10,00 per stuk met kooi in Lelystad. In Lelystad kan ik vanaf volgende week pas komen!
http://link.marktplaats.nl/m878560039

Wil ik mijn best voor doen als ze ergens een huisje kunnen krijgen :)

Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij Marieke Haver Fotografie.
Bezoek de Facebookpagina of de Website voor meer informatie.
georgette

Bericht door georgette »

als jullie mee kunnen denken hoe de syr uit lelystad die zielepiet in eindhoven of in tilburg kan komen dan kan de syr bij mij in een Jenny kooi met daarboven op een mary kooi komen wonen luxer kan ik het niet maken 2 wielen 3 huizen zandbakken een brug trappen
wie denkt mee hoe we dit beestje in hapert krijgen
Laatst gewijzigd door georgette op 28 dec 2014, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
~M'Zorro

Bericht door ~M'Zorro »

georgette schreef:als jullie mee kunnen denken hoe de syr of in eindhoven of in tilburg kan komen dan kan de syr bij mij in een Jenny kooi met daarboven op een mary kooi komen wonen luxer kan ik het niet maken 2 wielen 3 huizen zandbakken een brug trappen
wie denkt mee hoe we dit beestje in hapert krijgen
Over welk syrtje heb je het dan?
Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij Marieke Haver Fotografie.
georgette

Bericht door georgette »

halllo m'zorro
ik heb het over die beatle (langharige) die uit lelystad de andere advertentie zijn alleen maar spulletjes geen hamsters
als de hamster in eindhoven of in tilburg kan komen dan kan ik hem daar wel ophalen
dus als er toch iemand toevallig deze kant op wil
en de syr is er nog want ik heb nog geen reactie gehad of hij/zij er nog is dan is ie welkom
maar ik ben al blij dat jij mee denkt
~M'Zorro

Bericht door ~M'Zorro »

georgette schreef:halllo m'zorro
ik heb het over die beatle (langharige) die uit lelystad de andere advertentie zijn alleen maar spulletjes geen hamsters
als de hamster in eindhoven of in tilburg kan komen dan kan ik hem daar wel ophalen
dus als er toch iemand toevallig deze kant op wil
en de syr is er nog want ik heb nog geen reactie gehad of hij/zij er nog is dan is ie welkom
maar ik ben al blij dat jij mee denkt
Nouja, ik weet niet of dat alleen kooien zijn. Staat er wel, maar bij diersoort staat ook weer Hamster en er staan twee syren op de foto (en amper kooi).
Maaarr met de syr kan ik wel naar Amsterdam Centraal Station komen. Vanaf daar zou iemand anders hem dan moeten meenemen. Ik reis tussen Alkmaar - Heemskerk - Amsterdam Centraal - Dronten.
Doordeweeks ben ik bereid om ook nog een stukje zuidelijker te gaan en naar Station Zwolle te gaan met de syr, maar ligt aan de mensen die eventueel kunnen taxiën.
georgette

Bericht door georgette »

zal via de taxi topic probreren of iemand hem van amsterdam centraal station over kan nemen naar eindhoven of tilburg
alvast bedank voor het aanbod
moniquexxx0
Hamsters: 23 syrtjes, 2 rusjes, 2 robo's
Leeftijd: 55

Bericht door moniquexxx0 »

[quote="~M'Zorro"]Beetje raar dat ze alleen die kooien benoemen, maar ik denk toch 2 syrtjes die in een hele kleine kooi zitten. Bieden in Haarlem.
http://link.marktplaats.nl/m869633715

Deze 2 syrtjes zitten nu bij mij, ik heb ze van de week opgehaald. Het gaat dus alleen om de kooien, snap ook niet waarom de hamstertjes er nog bij staan.
Het redden van één hamster verandert de wereld niet, maar verandert wel de wereld van die hamster.
Een hamster neem je niet voor even, maar voor een heel leven!
georgette

Bericht door georgette »

ik heb reactie gehad dat de hamster het langharige syrtje er nog is komt er echt niemand vanuit lelystad of amsterdam centraal naar eindhoven of tilburg
m'zorro wil hem wel gaan halen en naar amsterdam centraal station brengen maar dan moet iemand anders hem overnemen
Esty
Leeftijd: 32
Contacteer:

Bericht door Esty »

Laat je het dwerghamstertje dan daar?
georgette

Bericht door georgette »

hallo etsy
Ja als ik al vervoer krijg geregeld voor de syr of er moet iemand interesse hebben in het rusje anders blijft die zitten. Heb zelf nog een rusje zitten dat ik samen met 4 andere heb opgevangen. Maar als iemand zegt ik wil het rusje dan mag die ook meekomen natuurlijk. Maar ik heb nog steeds geen vervoer kunnen regelen heb zelfs al bij een lift topic op internet gekeken. Rijdt wel iemand van lelystad naar eindhoven maar die neemt geen dieren mee.
Esty
Contacteer:

Bericht door Esty »

Ok, vind ik wel een beetje lullig eigenlijk voor dat beestje...die rus kan er ook niets aan doen dat hij er minder mooi uit ziet als die syr. Ik zou dan zeggen red ze allebij, je kan altijd een mooi thuis voor het rusje vinden als er toch al van alles geregeld wordt evt. voor die syr kan je het rusje beter ook mee redden.
georgette

Bericht door georgette »

Zo zie je maar smaken verschillen. Ik vind het rusje er niet slecht uitzien, maar een syr van net geen jaar vind ik hem er echt niet uit zien zoals het zou moeten.
Maar ik wil daar verder geen discussie over aan gaan, ik kan hem echt niet plaatsen.
Het lukt waarschijnlijk toch niet om hem hier te krijgen.
Rivika
Hamsters: Oddish en 1 opvangertjes
Leeftijd: 29

Bericht door Rivika »

Ik had in het taxi topic ook gereageerd, maar ik kan wel helpen met vervoeren.
Rivika schreef:Ik zou best een dagje met de trein willen reizen om één of meer hamsters te vervoeren.
Heb dat wel vaker gedaan en ik vind een dagje treinen door Nederland ook wel leuk.

Ik zou bijvoorbeeld komende zondag (4 Januari) kunnen.
Ik kom zelf uit Arnhem, maar vind het geen probleem om naar Amsterdam, Tilburg, Utrecht, Rotterdam, Barendrecht, Dordrecht te gaan.
Als iemand het rusje ook graag wilt dan kan ik die ook meenemen en brengen naar een station in Nederland
Groetjes Iris
Oddish en opvang rusje Rose
Esty
Contacteer:

Bericht door Esty »

Ik ga me niet van de domme houden, jij weet net zo goed als ik dat dat een pracht van een syr is als hij weer goed in zijn vachtje zit.
xAnnick
Hamsters: Remy <3
Leeftijd: 29

Bericht door xAnnick »

Er staat dwerghamster maar ik zie toch duidelijk een syr (in een kleine kooi), Nijkerk GE, bieden
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Remy :+:

In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
Gesloten