hoe maak ik mijn hamster tam?

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

morgantcm
Moderator
Leeftijd: 40

Re: hoe maak ik mijn hamster tam?

Bericht door morgantcm »

Dat is goed om te horen; het is helaas niet helemaal gegaan zoals het eigenlijk zou moeten, maar fijn dat je wel de tips van iedereen hier aanneemt. Blijf vooral vragen en dan zullen de leden je ook willen helpen en positiever reageren.

Rust zacht mijn lieve Snoopy (*08-2006 / 06-06-2008) en mijn lieve Bella (*04-2008 / 15-02-2010)
WeesEeenBeest
Hamsters: Rakker
Leeftijd: 23

Bericht door WeesEeenBeest »

Ik hoop nu goed te blijven zorgen voor Rakker en dat jullie dat geen probleem vinden! :lol:
Trotse eigenaar van Rakker
HammieBammie_1046
Hamsters: Sjakie

Bericht door HammieBammie_1046 »

Ik zou ze ook uit elkaar halen.. Als je niet eens weet welk ras het is zou ik lang niet beginnen met fokken.. Ik heb nu al bijna 5 jaar hamsters maar ik ben zelfs nog niet ervaren genoeg (vind ik zelf) om nestjes te nemen. Ik zou het absoluut niet doen, en het is niet alleen beter voor jou om ze uit elkaar te halen maar ook beter voor de hamsters want ik zou niet continu zwanger willen zijn og een nestje willen hebben. Het zijn alleen maar tips en het is niet dat je moet doen wat ik zeg ofzo maar het lijkt mij wel het beste :)
~Sjakie <3
xAnnick
Hamsters: Remy <3
Leeftijd: 28

Bericht door xAnnick »

HammieBammie_1046 schreef:Ik zou ze ook uit elkaar halen.. Als je niet eens weet welk ras het is zou ik lang niet beginnen met fokken.. Ik heb nu al bijna 5 jaar hamsters maar ik ben zelfs nog niet ervaren genoeg (vind ik zelf) om nestjes te nemen. Ik zou het absoluut niet doen, en het is niet alleen beter voor jou om ze uit elkaar te halen maar ook beter voor de hamsters want ik zou niet continu zwanger willen zijn og een nestje willen hebben. Het zijn alleen maar tips en het is niet dat je moet doen wat ik zeg ofzo maar het lijkt mij wel het beste :)
Misschien is het handig om het hele topic dopr te lezen? De hamsters zijn al uitelkaar ;)
Remy :+:

In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
HammieBammie_1046
Hamsters: Sjakie

Bericht door HammieBammie_1046 »

xAnnick schreef:
HammieBammie_1046 schreef:Ik zou ze ook uit elkaar halen.. Als je niet eens weet welk ras het is zou ik lang niet beginnen met fokken.. Ik heb nu al bijna 5 jaar hamsters maar ik ben zelfs nog niet ervaren genoeg (vind ik zelf) om nestjes te nemen. Ik zou het absoluut niet doen, en het is niet alleen beter voor jou om ze uit elkaar te halen maar ook beter voor de hamsters want ik zou niet continu zwanger willen zijn og een nestje willen hebben. Het zijn alleen maar tips en het is niet dat je moet doen wat ik zeg ofzo maar het lijkt mij wel het beste :)
Misschien is het handig om het hele topic dopr te lezen? De hamsters zijn al uitelkaar ;)
Sorry haha ;)
~Sjakie <3
Plaats reactie