Ik zou als ik jou was onder de verdiepingen nog wel hoekhangmatjes hangen oid. Je hamstertje kan nog best akelig vallen als hijd aar omhoog klimt en naar beneden valt
Foto van je Kooi, deel 14
Moderator: Sylvia.
-
gelukkeling
- Leeftijd: 41
Dat ziet er leuk uit!! Mocht je ooit genoeg krijgen van die ellendige trappen die erin staan, je kunt ze eruit zagen. Dan kun je de ruimte die je hebt ook veel effectiever gebruiken (zeker voor een rusje) door er allerlei verdiepinkjes, hangmatjes, huisjes tunnels etc etc in te maken.
Ik zou als ik jou was onder de verdiepingen nog wel hoekhangmatjes hangen oid. Je hamstertje kan nog best akelig vallen als hijd aar omhoog klimt en naar beneden valt
. Maar Jolly's zijn echt supermooie, veelzijdige kooien!
Er staat toch zat op de verdiepingen? Als je er nog meer op zet, kan hij niet meer lopen tussen al de spullen door.
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
-
MaisHamster
- Hamsters: 1
- Leeftijd: 31
-
SyrSofie
- Leeftijd: 37
- Contacteer:
Nou hier komt dan ook mijn kooi 
Sinds half februari is in mijn bezit Sofie, had deze kooi 2e hands op internet gekocht en ben erg erg blij mee, net als hammie....
ben nog bezig met een ander radje want deze is te klein, dus dat komt eraan!

2e en 3e verdieping

En dan de hele kooi:

Valt me trouwen sop dat de meeste mensneheir inderdaad wel erg mooie kooien hebben, doe er veel ideen door op en verander mijn eigen kooi ook bijna elke keer als ik hem verschoon!
inspiratie genoeg dus!
Sinds half februari is in mijn bezit Sofie, had deze kooi 2e hands op internet gekocht en ben erg erg blij mee, net als hammie....
ben nog bezig met een ander radje want deze is te klein, dus dat komt eraan!

2e en 3e verdieping

En dan de hele kooi:

Valt me trouwen sop dat de meeste mensneheir inderdaad wel erg mooie kooien hebben, doe er veel ideen door op en verander mijn eigen kooi ook bijna elke keer als ik hem verschoon!
inspiratie genoeg dus!
:) Sofie :)
Dimfy's kooi:
Ze woont in een Mini duna fun, ik heb 1 verdieping eruit gehaald zodat het radje beter past.

Verdieping met daarop critterbath en wc rolletje.

De onderbak links, rad en waterflesje.

De onderbak rechts, onder de verdieping. Hier haar voerbakje, doosje en haar slaapzakje.
Heb er heel wat spulletjes uit gehaald. Hoeveel huisjes mevrouw ook heeft, ze gebruikt er maar 1. Haar slaapzakje. Dus alle nutteloze spulletjes heb ik eruit gehaald. Vind de kooi zo beter, vooral ook omdat ze alweer 1,5 jaar oud is
Dimfy lijkt in ieder geval tevreden.
Ze woont in een Mini duna fun, ik heb 1 verdieping eruit gehaald zodat het radje beter past.

Verdieping met daarop critterbath en wc rolletje.

De onderbak links, rad en waterflesje.

De onderbak rechts, onder de verdieping. Hier haar voerbakje, doosje en haar slaapzakje.
Heb er heel wat spulletjes uit gehaald. Hoeveel huisjes mevrouw ook heeft, ze gebruikt er maar 1. Haar slaapzakje. Dus alle nutteloze spulletjes heb ik eruit gehaald. Vind de kooi zo beter, vooral ook omdat ze alweer 1,5 jaar oud is
-
MaisHamster
-
MaisHamster
-
MaisHamster