Napraat & foto topic Exoknaag December 2011

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: Sylvia.

Knorretje
Dierenarts
Leeftijd: 44
Contacteer:

Re: Napraat & foto topic Exoknaag December 2011

Bericht door Knorretje »

Ik het weer gezellig vond! Was niet heel groot, maar wel leuker dan sommige andere grotere exo's vond ik, veel leke kraampjes met spulletjes voor in de kooi enzo. Ben niet zo heel lang geweest, we waren er pas vrij laat, maar toch heel gezellig. Eerst maar even de mensen gemeet met wie ik wat afgesproken had, en toen na een hapje bij de forumtafel een hele tijd lekker met Jolijn zitten kletsen, heel gezellig. Daarna samen een rondje gelopen en wat geshopt, ik heb wat hangmatjes en hangtunneltjes gekocht, en wat gedroogd fruit enzo, en een hele leuke klimboom, met zo'n trappetje dat eromheen spiraalt. Geen diertjes mee naar huis genomen dit jaar, was ik ook niet van plan. Wel hele leuke egeltjes en geweldige driekleur-eekhoorns gezien! :+: En gordeldieren!
Nu wel heeeeeel moe, dus zo lekker in bad, en dan vroeg mijn bedje in!

The person who says it cannot be done...
Should not interrupt the person doing it.

Groetjes van Mir en alle hamsjes in hamstery Jade
Kijk ook eens op mijn fotografie pagina, voor natuurfotografie en dierenportretten
LindaB
Leeftijd: 43

Bericht door LindaB »

Ik ben er even geweest, vond het kleiner dan de twee exo's waar ik in april (dit jaar en vorig jaar) ben geweest. Ik heb wat caviadingetjes gekocht, want voor de hamsters had ik niks nodig. Heb wel heel leuke dwergjes gezien, Russisch blauw :+: Maar niet meegenomen, want ik begin hier al een veestapel te krijgen. En het was koud buiten en dat wilde ik dat arme beestje ook niet aandoen.
xMelanie
Leeftijd: 34
Contacteer:

Bericht door xMelanie »

Rij en Siún, ik wil geen spelbreker zijn maar aan de balie waar je de kaartjes koopt kon je ook pinnen... :lol:

Vond het weer leuk, en m'n vriend geloof ik ook wel, maar die vond de reptielenkant leuker. Die hebben we dan ook van voor naar achter gezien. Jammer dat ik geen leuke dame voor mijn Sam heb kunnen vinden, maar desondanks was het tof :]
Liefs Melanie
- Time flies, seize the day. Let love lead the way.
roosje87
Hamsters: 1
Leeftijd: 38

Bericht door roosje87 »

De kerstcavia
Afbeelding

De schattige konijntjes die naast de forumtafel stonden
Afbeelding

Chinchilla's :+:
Afbeelding
Afbeelding

De uilen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Fretje
Afbeelding

Forum-mama, Linda, Nina en vriend
Afbeelding

Gordeldieren
Afbeelding
Afbeelding

Opposums
Afbeelding

Egeltje :+:
Afbeelding
Hamsters: Lena
† Rust zacht: Timor, Perry, Toby, Sunshine, Santana, Sky, Simon, Sam, Bloem, Sara, Binky
Everything will be oke in the end. If it's not oke, it's not the end
Some people feel the rain, others just get wet.
lauleintje
Hamsters: Sacha en Eddy...<3
Leeftijd: 26

Bericht door lauleintje »

Kwakiii schreef:@Femke; Een pearl met gele gloed en een blauw bakje, maar zou kunnen... Hoe laat was jij er?
Ik liep telkens met Femke en Sharon mee :D
Jij liep met een ander 'blond' meisje toch? :-)

Leuke foto's Naomi!
X Laura & een Pootje van Sacha<3 :+:
Rust zacht lieve Eddy <3
Renate.
Leeftijd: 34

Bericht door Renate. »

_Zuurstok schreef:
Malu schreef:En natuurlijk de forummama :mrgreen:
Ja! Wie is dat nou eigenlijk? :bloos: Ik heb vorig keer nog met haar cake gegeten. :lol:
Mama van Gabriëlle :wink:
Groetjes Renate
ricoentanja
Hamsters: *Bebie*Appie*Lee en *JuniorLee
Leeftijd: 52

Bericht door ricoentanja »

Hallo iedereen,

Ook wij zijn thuis aangekomen, net alles opgeruimd wat we gekocht hadden voor Lee. Gedoucht en nu lekker voor de tv het weekend afsluiten.

We vonden het gezellig, vooral omdat het voor ons de 1eX was, hebben diverse rondjes gelopen, vanalles gekocht bij o.a. Mylo en een bekertje hamsterkoekjes bij Samantha.

Door Sanne werd ons eea uitlegt bij de keruing, veel geleerd en ja inderdaad de keurmeester werd vlgs mij door sommige hamsters als "lekker toetje" gezien, pff hij werd me toch een paar keer gebeten.

We zijn best vaak komen snoepen bij de Hamster-forum-tafel :bloos:
Het zag er ook zo lekker uit wat daar allemaal op lag.

Nog verschillende personen gezien waarmee wij mailen, hartstikke leuk allemaal.

Waarschijnlijk is dit het begin van een lange traditie om toch vaker naar een beurs te komen ;)

Gruss Rico en Tanja
Trotse pleegouders van Appie/Bebie/Lee/Junior
Appie is ingeslapen op 22.04.2010, Bebie is ingeslapen in de nacht van 19-03-2011 op 20-03-2011.
American Cream Lee is ingeslapen in nacht van 21.11.2013 op 22.11.2013
Knorretje
Dierenarts
Leeftijd: 44
Contacteer:

Bericht door Knorretje »

Syltje schreef: De komkommersalade van Miriam was heavy. Ik gebruik veel knoflook, maar dit was iets teveel naar mijn smaak.
Whaha, ja hij was een beetje "uitgeschoten" inderdaad... :bloos: Normaal maak ik maar een klein beetje, lekker voor bij avondeten, en ik geloof dat ik de totale hoeveelheid (en de hoeveel knoflook erbij moest) nu een beetje overschat had, want ik vond 'm zelf ook wat te sterk geworden... :lol: En voor bij het avondeten mag ie ook sterker dan voor op een bolletje, achteraf gezien... Nou ja, voor de volgende keer! :P
The person who says it cannot be done...
Should not interrupt the person doing it.

Groetjes van Mir en alle hamsjes in hamstery Jade
Kijk ook eens op mijn fotografie pagina, voor natuurfotografie en dierenportretten
paardje21991
Hamsters: Beer
Leeftijd: 27

Bericht door paardje21991 »

het was echt heel erg gezellig. Veel bekende gezien. Nog even met milo gepraat een tijdje bij haar eigen tafeltje. En ook nog even met nina gepraat.Bruggetjes van nella overgenomen. Ik vond het wel erg klein maarja het was heel erg leuk. En loesje zit nu lekker te rusten in haar kooi, zo'n drukke dag gehad allemaal. Verder zag ik een hoop forummers van hier maar kon ik niet bedenken wie dat nou zou zijn, Mila heb ik wel gezien en toon ook nog :lol:
IncrediBoy
Hamsters: Roxy en Vans
Leeftijd: 30

Bericht door IncrediBoy »

Nou, ik ben ook weer thuis! :lol: Wat een lange vermoeiende dag zeg! Maar het was het echt helemaal waard! Ik moest natuurlijk al best vroeg met de trein weg naar Houten toe, daar ging ik eerst even met Francis mee naar huis en zijn we met haar vader naar de Exo gereden. Daar moest ik eerst even wachten op Gabriélle die me zo voorbij liep haha :lol: Toen éénmaal aangekomen natuurlijk gelijk opzoek gegaan naar Vans :+: Ofnouwja, Mila :p haha. Wat een schatje.. Hahaha, alleen beet hij me 8) Spanning denk ik! Hij is nu even lekker aan het slapen in z'n huisje! Ik had ook nog samen met Francis meegedaan aan een Tombola, eerst won alleen Francis een zakje met snoepjes en ik niks :lol: Maaar toeenn! Ik heb een kadobon gewonnen en een Tutti-Fruti huisje. Ik heb natuurlijk gelijk dingen gekocht, allemaal kruiden en huisjes! Nogmaals bedankt Dierenstore, haha! :) Ik vond het echt heel leuk en heb lekker veel gepraat. Er waren echt veel meer spulletjes voor mijn gevoel dan anders! Ik heb ook nog even met Francis achter het standje van Gabrielle gezeten alleen niemand kocht wat haha -_-. Toen Suzanne er weer achter ging zitten wel haha. Ik heb vooral gelachen met Syl,Laura,Francis en Linda whahaha! :lol: Naakte weet ik veel mollen :lol: En Laurametbekkeninstabiliteit hahahahahaah! :lol: _/-o_ En natuurlijk lekker gegeten bij de fuif. mmmm.. Alleen had Francis komkommersalade gehad en kon ik d'r aan de andere kant van de zaal ruiken hahahah,,Sorryy. Er waren best wat mensen die ik niet kende, Ik heb Sander helemaal niet gezien en wel meer niet. En Fayah ook niet! :( Sorrryyy..
Groetjes, Sander,rusje Roxy en Syrtje Vans!
Rust zacht: Bindi en Yana
Esty
Leeftijd: 32
Contacteer:

Bericht door Esty »

Ik ben ook weer terug! Wij waren bijna als eerste binnen. :lol: Stonden vooraan toen de deuren open gingen en konen gelijk doorlopen omdat we al kaartjes hadden. Ik heb wat leuke muisjes gekocht, 4 vrouwen (beige borstel, beige bont, tricolor en hereford) en 2 mannen (choco bont en tricolor). Verder nog twee gerbiltjes, waarvan ééntje eigenlijk niet van daar maar die had ik gereserveerd. Verder niets eigenlijk. :oops: Ik heb trouwens de forumtafel helemaal gemist?? :razz: Vond het echt wel gezellig en best groot. ^^ Maar ik ging ook eigenlijk neit voor de hamsters maar voor de muizen en gerbils, dus misschien komt het daardoor. Hamsters heb ik inderdaad niet zoveel gezien. :-)
Sander.
Hamsters: Tom & Jerry
Leeftijd: 27

Bericht door Sander. »

@Sander
Haha, kan best dat je mij niet hebt gezien ;) . Ik heb heel even achter je gestaan toen je aan het drinken was :lol:
Groetjes van Sander en een pootje van Tom & Jerry (campbelli's)

R.I.P. Speedy, Pluis & Hammie
AtelierBrigitte
Hamsters: 1 campje
Leeftijd: 53
Contacteer:

Bericht door AtelierBrigitte »

Ik ben sinds jaren ook weer een keer geweest - wel een aantal mensen gezien en gesproken, maar nu ik door dit topic scroll, blijk ik toch nog een aantal gemist te hebben ;)
Ach ja, volgende keer beter. Ik heb me ingehouden en heb geen hamster meegenomen.
Wil je een blijvende herinnering (tekening) van je hamster (of ander huisdier)?
Kijk eens op AtelierBrigitte of lees mee op mijn weblog
LindaJansen
Leeftijd: 61

Bericht door LindaJansen »

@Sander... de naakte molrat.... :lol:
Afbeelding

Hier de paar plaatjes die ik geschoten heb.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uiltje koppie krauw door Naomi
Afbeelding

Afbeelding

Ik weet het... etende mensen,... :roll: Ik moet ook niet achter de Forumtafel gaan zitten :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Groetjes van Linda
† Falcor 9-4-2010 ~ 20-08-2012
† Cāngshǔ 8-10-2010 ~ 14-11-2011
† Gigi 28-11-2007 ~ 11-03-2010
† Natasja 16-10-2007 ~ 28-06-2010 Zoals jij is er geen tweede ... vaarwel mijn lief
CrazyCatLady

Bericht door CrazyCatLady »

Sander, als je de volgende keer komt zorgen we dat we elkaar geen kopstoot geven goed? :lol:

Brigtte: Superleuk jou weer een keer gezien te hebben! :D
Plaats reactie