Mijn snoezige ventje
Moderator: Sylvia.
Re: Mijn snoezige ventje
Wat een fantastische foto waarop hij zo vlak tegen het glas ligt te slapen...hij zal nog wel regelmatig van slaapplaats veranderen...prachtige verblijfplaats...Roborovski zijn de max.
Dank je!Weezie schreef: 13 apr 2023, 19:03 Die is lekker aan het graven zeg,leuk!
Wat heb je er voor bodembedekking in?
Mijn bodembedekking is een combinatie van Plospan / Hennepvezel / Katoen.
Dank je wel !!leslcor schreef: 13 apr 2023, 20:06 Wat een fantastische foto waarop hij zo vlak tegen het glas ligt te slapen...hij zal nog wel regelmatig van slaapplaats veranderen...prachtige verblijfplaats...Roborovski zijn de max.
Dat doet die van mij ook. "Geen pottenkijkers!"Jinte schreef: 13 apr 2023, 12:12Dank je wel!! Annick.xAnnick schreef: 13 apr 2023, 12:05 Geweldig ziet het er uitEn hoe lief dat hij daar zo ligt te slapen.
Ja super snoezig.
Maar de slimmerd heeft het "kijkgat" vannacht helaas alweer dicht gemaakt, dus kan hem nu niet meer zien slapen daar ( maar goed, geef hem eens ongelijk)
Remy
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
verwijderd
Laatst gewijzigd door leslcor op 15 apr 2023, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Sorry Leslcor, maar zou je dat youtubefilmpje willen verwijderen?leslcor schreef: 15 apr 2023, 00:47 Dit filmpje deed me met momenten terugdenken aan ons eigen robje (ook de kinderen droegen op een gegeven moment handschoenen...lol)
Ik wil dit topic graag voor mijn eigen foto's enz. houden.
xAnnick schreef: 14 apr 2023, 22:08Dat doet die van mij ook. "Geen pottenkijkers!"Jinte schreef: 13 apr 2023, 12:12Dank je wel!! Annick.xAnnick schreef: 13 apr 2023, 12:05 Geweldig ziet het er uitEn hoe lief dat hij daar zo ligt te slapen.
Ja super snoezig.
Maar de slimmerd heeft het "kijkgat" vannacht helaas alweer dicht gemaakt, dus kan hem nu niet meer zien slapen daar ( maar goed, geef hem eens ongelijk)
Dank je wel!
Leuk dat ze meteen alweer wat gaat graven na het verschonen.Soms kunnen ze hiervan van slag raken.
Inderdaad,geen pottenkijkers.Dat is hier bij Cooper ook het geval
Inderdaad,geen pottenkijkers.Dat is hier bij Cooper ook het geval
Jaimz schreef: 19 apr 2023, 13:55 Leuk dat ze meteen alweer wat gaat graven na het verschonen.Soms kunnen ze hiervan van slag raken.
Inderdaad,geen pottenkijkers.Dat is hier bij Cooper ook het geval![]()
Finnley moet altijd even wennen aan een nieuwe scape.
Graven doet hij zowiezo meteen, maar zijn gedrag is de eerste paar ( meestal 2) dagen een beetje anders.
Over het algemeen komt hij 1 á 2 keer overdag even rondscharrelen, maar bij een nieuwe scape doet hij dat meestal niet.
De tijd gaat ongenadig snel...des te belangrijker om er elke dag van te genieten en er het beste van te maken....
Hij is inderdaad mega snoezig....zo mooi
Dank je wel!!