Nestje Rusjes!! (Vanaf blz. 7!!)
Moderator: Sylvia.
-
Hamstereeeen
- Leeftijd: 28
- Contacteer:
Ooh, goed idee
Ik ga het nu vragen ;p
Ik durf het echt niet, ik zit hier gewoon te huilen zo eng... Maar ik denk ook al van verdriet, want ik voel gewoon dat het toch niet mag. Ik ben wel 5 keer langs gelopen met m'n blaadjes met ideeën,, maar ik durf gewoon niet. Ik denk dat het ook had gescheelt als ze niet steeds aan het lezen was. Elke keer denk ik: en NU ga ik het vragen, maar dan toch... Steeds als ik dat hoofd zie denk ik: Het is toch al verloren....
Ik durf het echt niet, ik zit hier gewoon te huilen zo eng... Maar ik denk ook al van verdriet, want ik voel gewoon dat het toch niet mag. Ik ben wel 5 keer langs gelopen met m'n blaadjes met ideeën,, maar ik durf gewoon niet. Ik denk dat het ook had gescheelt als ze niet steeds aan het lezen was. Elke keer denk ik: en NU ga ik het vragen, maar dan toch... Steeds als ik dat hoofd zie denk ik: Het is toch al verloren....
-
Hamstereeeen
- Contacteer:
Nounou.... Ik heb mezelf overtroffen!! Na jaren (minuten
) twijfelen ben ik maar naar binnen gestapt en het verteld... Ze reageerde (zoals verwacht) niet bepaald enthousiast.... Maar als ik op mijn eindraport goed sta OF er is een konijntje overleden, mag ik een hamster!! Het duurt nog v*rr*k*s lang, maar ik ga vast namen zoeken hoor!! 
-
Hamster_Sushi
Ik hoop op een goed rapport voor je, en succes met een leuke naam!Hamstereeeen schreef: Maar als ik op mijn eindraport goed sta OF er is een konijntje overleden, mag ik een hamster!!
Konijntje overleden ? Ik hoop niet dat je het zóóóóóóóóó graag wilt , dat je,..... JWZ.
Hamster: Sushi
Een lief, klein Rusje!
Een lief, klein Rusje!
-
Hamstereeeen
- Contacteer:
Uhm,, ik heb net met mam overlegt en als ik voor de proefwerkweek overal behalve wi. een 7 voor heb, mag ik 'm dan al!! Ik heb al wat namen bedacht!:
Fresco (spaans voor cool)
Amora (spaans voor liefde)
Purkie (vond ik wel leuk:
)
Ik wil graag iets spaans, ik vind Spaans wel iets hebben
Ik ga mijn lieve konijntje niet vermoorden hoor
Fresco (spaans voor cool)
Amora (spaans voor liefde)
Purkie (vond ik wel leuk:
Ik wil graag iets spaans, ik vind Spaans wel iets hebben
Ik ga mijn lieve konijntje niet vermoorden hoor
Laatst gewijzigd door Hamstereeeen op 07 mar 2010, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lauratje22
- Hamsters: Syrtje Indie.
- Leeftijd: 32
-
Hamstereeeen
- Contacteer:
-
Hamstereeeen
- Contacteer:
-
dwerghamsterlover
Heey, Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil ook zoooo graag een russische dwerg hamstertje, maar dat mag ook niet. We hebben inderdaad al best wel veel dieren, maar ik zorg er zelf voor. Toch vinden mijn ouders dat ik al genoeg dieren heb en blij moet zijn met wat ik wel heb. Ook vind mijn moeder hamsters niks aan. Ik heb beloofd er zelfs voor te zorgen en zelf alles t betalen, maar dat helpt niet. Ik heb het al zo vaak gevraagd, maar het antwoord blijft nee. En toch wil ik het zoo graag!
- JohannaL.
- Hamsters: lily
- Leeftijd: 29
Kijk anders hier >> http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?t=63874