Foto- en napraattopic ExoKnaag 2 december 2012
Moderator: Sylvia.
- xConnie
- Hamsters: Kiwi, Basje †
- Leeftijd: 32
Re: Foto- en napraattopic ExoKnaag 2 december 2012
Ik was er helaas niet bij, maar ben wel heel blij met mijn robbies.
Nogmaals bedankt Sanne en Kim!
Kiwi, liefste hamsterbeestje..
- Sandra
- Leeftijd: 44
- Contacteer:
Ja iets met de beestebende ofzo was dat? stonden tegen over henry/lambert/peter.
In die bak zaten ook zwangere dames syren.
In die bak zaten ook zwangere dames syren.
Groetjes Sandra, syrische hamster fokster sinds 26 januari 2004.
Hamstery il Criceto
http://www.vansandra.nl
HIC on Facebook
Hamstery il Criceto
HIC on Facebook
- kimj
- Hamsters: Geel wildkleur rusje
- Leeftijd: 35
Daar stond ik ook bij te kijken. Die hadden ook muizen, toch? Daar vroeg een vrouw of er in de voorste bak mannetjes of vrouwtjes muizen zaten. Zegt die verkoopster doodleuk; dat zijn mannetjes en vrouwtjes door elkaar....
Hoezo zet je muizen van hetzelfde geslacht bij elkaar in een verkoopbak?!
Hoezo zet je muizen van hetzelfde geslacht bij elkaar in een verkoopbak?!
Groetjes,
Kim ♥ ♥
† Chewy, Arrow, Enki, Amba, Yoshi & Moshi
Kim ♥ ♥
- Sandra
- Leeftijd: 44
- Contacteer:
niet alleen de muizen, alle dieren die ze mee had.
per toeval las ik net het regelement van vhm events en je mag geen zwangere dieren aanbieden en moet op geslacht gescheiden, ze mogen ook pas vanaf de leeftidj aangeboden worden dat ze voor zichzelf kunnen zorgen en er liepen dwergjes van 3 weken bij.
per toeval las ik net het regelement van vhm events en je mag geen zwangere dieren aanbieden en moet op geslacht gescheiden, ze mogen ook pas vanaf de leeftidj aangeboden worden dat ze voor zichzelf kunnen zorgen en er liepen dwergjes van 3 weken bij.
Groetjes Sandra, syrische hamster fokster sinds 26 januari 2004.
Hamstery il Criceto
HIC on Facebook
Hamstery il Criceto
HIC on Facebook
-
delle
- Hamsters: 1 rusje Abu en 1syr jaap
- Leeftijd: 38
Ja die stand was echt heel sneu! Ben er ook snel weer weg gelopen!
Dikke knuffel van: Abu!
Op de regenboog kijken naar beneden: wodka,unit, esprit, yoshi en Bryce
Ik mis jullie schatjes
http://www.facebook.com/danielle.vaneveld
Op de regenboog kijken naar beneden: wodka,unit, esprit, yoshi en Bryce
Ik mis jullie schatjes
http://www.facebook.com/danielle.vaneveld
- icegirl
- Hamsters: Abigail, Toby, Peanut, Bami
- Leeftijd: 36
- Contacteer:
was het die stand tegenover Peter Braak?
Ze fokten enorm veel verschillende soorten knagers, waren bovendien ook nog eens een opvang en vakantie-opvang.
Ze fokten enorm veel verschillende soorten knagers, waren bovendien ook nog eens een opvang en vakantie-opvang.
Groetjes van Kim en de opvangertjes van [url=http://deknabbelaar.jimdo.com/]VZW De Knabbelaar[/url]
- aangellaaaa
- Hamsters: Billy,Kleintje
- Leeftijd: 34
ik heb het ook heel erg naar mijn zin gehad, helaas nog niet veel met mensen van het forum gepraat, maar denk dat ik in april wel weer ga!
mijn Billy heeft het erg naar zijn zin,

ik hoop dat deze foto zo goed is ook qua formaat, want dit is de eerste keer dat het mij gelukt is om een foto te plaatsen hier
maar billy heeft het erg naar zijn zin in zijn nieuwe kooi.
en ben helemaal blij met hem!
mijn Billy heeft het erg naar zijn zin,

ik hoop dat deze foto zo goed is ook qua formaat, want dit is de eerste keer dat het mij gelukt is om een foto te plaatsen hier
maar billy heeft het erg naar zijn zin in zijn nieuwe kooi.
en ben helemaal blij met hem!
the greatest accomplishment is not in never failing but in rising again after you fall
Billy
Billy
- kimj
- Hamsters: Geel wildkleur rusje
- Leeftijd: 35
Ja daar had ik het tenminste wel over.icegirl schreef:was het die stand tegenover Peter Braak?
Ohh mooie Billy!
Groetjes,
Kim ♥ ♥
Kim ♥ ♥
-
Gabriëlle
- Leeftijd: 42
- Contacteer:
Was weer een gezellige dag, maar helaas na de prijsuitreiking waarbij ik 2e en 3e prijs had bij de dwerghamsters, een heel wat minder leuk einde voor mij, ik was de hele tijd bezig geweest met een lift richting station te vinden (wat uiteindelijk een taxi werd omdat we anders nog een uur hadden moeten wachten op de bus) en tijdens de prijsuitreiking was ben ik even gaan zitten omdat ik na de hele dag staan nogal last had van mijn enkel, maar toen ik mij na de prijsuitreiking naar de tafel omdraaide trof ik de forumtafel dus zo aan als op de foto van Nina, maar dan geen enkele forummer meer. Gelukkig was Jacqueline er nog en heeft die mij geholpen, anders had ik alles in mijn eentje kunnen doen.

Tig lege bekertjes (hoe moeilijk is het om even je eigen bekertje weg te gooien, als je weggaat), een aangegeten broodje (staat zelfs op de foto
) enz. enz. en geen forummer meer te vinden, ik ben blij dat ik niet eerder weg ben gegaan, (want ik had om 16.00 al met de auto naar huis kunnen gaan, maar vond het nogal vervelend om de tafel al grotendeels leeg te ruimen terwijl het op dat moment nog behoorlijk druk was bij de tafel, en ik was er al bang voor dat er anders niemand zou opruimen), want anders had deze ravage zo achtergebleven en ik vind dat wij dit als hamsterforum niet kunnen maken richting de organisatie.
Let wel het is niet alleen mijn tafel, en mijn zorg, het is onze hamsterforumtafel, voor en door forummers, er mag best eens wat meer hulp aangeboden worden met de vervelendere klusjes zoals spullen naar binnen dragen in de ochtend en aan het eind van de dag opruimen en de spullen weer naar de auto want over het algemeen sta ik (en mijn moeder) dat alleen te doen.
Ik heb overdag behoorlijk wat hulp gehad van een aantal mensen en die hoeven zich echt niet aangesproken te voelen, want die hebben genoeg gedaan, maar voor het aantal mensen wat komt en gebruik maakt van de forumtafel, vind ik dat er vooral op de mindere handige tijden ook wel even wat handjes uit de mouwen gestoken kan worden.

Tig lege bekertjes (hoe moeilijk is het om even je eigen bekertje weg te gooien, als je weggaat), een aangegeten broodje (staat zelfs op de foto
Let wel het is niet alleen mijn tafel, en mijn zorg, het is onze hamsterforumtafel, voor en door forummers, er mag best eens wat meer hulp aangeboden worden met de vervelendere klusjes zoals spullen naar binnen dragen in de ochtend en aan het eind van de dag opruimen en de spullen weer naar de auto want over het algemeen sta ik (en mijn moeder) dat alleen te doen.
Ik heb overdag behoorlijk wat hulp gehad van een aantal mensen en die hoeven zich echt niet aangesproken te voelen, want die hebben genoeg gedaan, maar voor het aantal mensen wat komt en gebruik maakt van de forumtafel, vind ik dat er vooral op de mindere handige tijden ook wel even wat handjes uit de mouwen gestoken kan worden.
-
CrazyCatLady
Sorry Gabriëlle, maar dat vind ik niet zo'n toffe opmerking. Ik heb zo'n 2/3 van mijn tijd de forumtafel staan regelen en 9/10 keer was jij ergens anders...... Terwijl ik de forumtafel niet op mij heb genomen, vond ik het gewoon lullig als niemand anders het zou regelen dus heb ik (met hulp van Roza vooral) alles lopen bijvullen en puin lopen ruimen. Deze schiet me dus lichtelijk verkeerd.
- Nancy-Engeltje
- Leeftijd: 41
Hoi Gabrielle, leuk om weer eens op zo'n manier wat van je te horen zeg!
Ik ken je verder alleen van berichten na Exo, herinner je woorden van vorige Exo nog goed (weet je nog, het afblazen enz). Toen was het ook niet goed, ik als "nieuweling" zijnde had mij (mijn inziens) toch van mijn beste kant laten zien.
Vroeg opstaan, tupperware mee, beleg, snoep, drinken (uit eigen zak natuurlijk) en de tafel bezet houden in de hoop dat iemand van het forum op kwam dagen. Dat ik dan op mijn eerste Exo een paar keer wegloop voor een patatje of het bekijken van mijn eerste hamster op een keuring werd me niet in dank afgenomen.
Dat was niet leuk om van jou te horen, maar heb jij mij toen horen klagen?
Mochten dit soort berichten van jou een structureel iets na de Exo zijn, laat me dat dan maar per PB weten.
Dan is het misschien een idee om de tafel weer aan mij over te laten, ik ruim hem zonder gemopper keurig op (net als vorige keer).
Los daarvan, heb ik leuke mensen leren kennen en het ontzettend gezellig gehad.
Ondanks de nare berichten achteraf, laat ik mij lekker niet wegjagen en heb ik heerlijk genoten!
Ik ken je verder alleen van berichten na Exo, herinner je woorden van vorige Exo nog goed (weet je nog, het afblazen enz). Toen was het ook niet goed, ik als "nieuweling" zijnde had mij (mijn inziens) toch van mijn beste kant laten zien.
Vroeg opstaan, tupperware mee, beleg, snoep, drinken (uit eigen zak natuurlijk) en de tafel bezet houden in de hoop dat iemand van het forum op kwam dagen. Dat ik dan op mijn eerste Exo een paar keer wegloop voor een patatje of het bekijken van mijn eerste hamster op een keuring werd me niet in dank afgenomen.
Mochten dit soort berichten van jou een structureel iets na de Exo zijn, laat me dat dan maar per PB weten.
Dan is het misschien een idee om de tafel weer aan mij over te laten, ik ruim hem zonder gemopper keurig op (net als vorige keer).
Ondanks de nare berichten achteraf, laat ik mij lekker niet wegjagen en heb ik heerlijk genoten!
- LadyGuardian
- Hamsters: -
- Leeftijd: 37
Aan de ene kant voel ik me nu ook een soort van aangesproken en wil daar toch even op reageren. Ja, wij zijn bij de forumtafel geweest. Hebben wel geteld, ik en mijn vriend samen daar een bekertje fris genomen. Later nog een koekje. Voor de rest heb ik wel onze jassen daar neergelegd, plus de eventuele spullen die ik mee zou nemen, de speculaasbrokken en mijn zelfgemaakte jam.
De bekertjes die we hadden gebruikt hebben we gelijk opgeruimd, want ik vond het niet zo handig om ze daar neer te zetten. Dus dat hebben we ook in de jas van mijn vriend gedaan. Om half 4 zijn wij inderdaad weggegaan, maar ik heb daar verder niet gegeten, niks gedronken enz. En wat ik heb gebruikt, heb ik opgeruimd.
Persoonlijk voel ik me daarom niet verantwoordelijk om dingen op te ruimen, alhoewel ik het vervelend voor je vind, of voor wie dan ook, dat de tafel zo'n rotzooi was. Inderdaad hoort dat door mensen gedaan te worden, als ik alleen daar was geweest had ik wel opgeruimd. Ondanks ik denk dat ik zeker tot mijn verplichting heb voldaan door mijn eigen rotzooi op te ruimen.
@ Mila, er stond al iets over het bericht van Gabrielle, maar jij hoeft je zeker niet aangesproken te voelen en dat staat er ook in aan het einde.
De bekertjes die we hadden gebruikt hebben we gelijk opgeruimd, want ik vond het niet zo handig om ze daar neer te zetten. Dus dat hebben we ook in de jas van mijn vriend gedaan. Om half 4 zijn wij inderdaad weggegaan, maar ik heb daar verder niet gegeten, niks gedronken enz. En wat ik heb gebruikt, heb ik opgeruimd.
Persoonlijk voel ik me daarom niet verantwoordelijk om dingen op te ruimen, alhoewel ik het vervelend voor je vind, of voor wie dan ook, dat de tafel zo'n rotzooi was. Inderdaad hoort dat door mensen gedaan te worden, als ik alleen daar was geweest had ik wel opgeruimd. Ondanks ik denk dat ik zeker tot mijn verplichting heb voldaan door mijn eigen rotzooi op te ruimen.
@ Mila, er stond al iets over het bericht van Gabrielle, maar jij hoeft je zeker niet aangesproken te voelen en dat staat er ook in aan het einde.
Groetjes Sanne en een pootje van katzels Roderick en Sjakie.
~ In liefdevolle herinnering: Bounti, Amon & Winx en Joop ♡
~ In liefdevolle herinnering: Bounti, Amon & Winx en Joop ♡
-
Gabriëlle
- Leeftijd: 42
- Contacteer:
Mila jij hoeft je dus absoluut op geen enkele manier aangesproken te voelen, jij met Roza en nog een aantal andere hebben prima bijgedragen met de tafel en bedoel ik dus niet, jij zeker had al genoeg gedaan! Maar jullie waren niet de enige die dag aanwezig
.
Jij hebt je toen zeker van je goede kant laten zien, maar wat jij zegt over het wachten tot er iemand op komt dagen en dat 1 iemand (jij dus) niet weg kan bij de tafel omdat deze anders leeg achterblijft, word ik inderdaad niet blij van, want dat zegt mij dat er zo weinig mensen zijn dat jij niet eens iemand kan vragen om af te wisselen. Mijn kritiek toen was dus niet voor jou.
Ik heb al heel wat keren op kleinere evenementen een poging gedaan deze door andere te laten doen, maar of er was niemand, of ze gingen achteraf toch niet, plastic spul of ophalen bij mij of zelf halen gebeurde niet, maar bedenk wel dat ik mij daar achteraf voor moet verantwoorden als de forumtafel de hele dag leeg blijft staan terwijl dat de organisator wel geld heeft gekost om die tafel voor ons neer te zetten, en dat heb ik 1 keer gedaan en ik ben niet van plan dat nog een keer te doen, dus daarom ben ik daar ook behoorlijk streng over als er weinig mensen komen er geen tafel meer is voor het forum. Ik zal wel wat anders regelen, zodat er toch een plekje is om af te spreken, en spullen neer te zetten.
Wij (mijn moeder en ik) doen de forumtafel al vanaf 2003 weet niet meer precies wat de 1e show was, dus dat stukje van de tafel weer aan jou overlaten slaat dan nergens op. Maar wat ik wel merk is dat in het begin er altijd wel mensen zonder te vragen klaar stonden om te helpen, en dat tegenwoordig de tafel veel meer als vanzelfsprekend word gezien door een groot aantal forummers, en als ik van te voren vraag om hulp er gewoonweg niemand reageert.
Maar uit jou stukje hoor ik dat je je aanbied om de volgende keer dat er een kleine of grotere show is en ik niet kan komen de boel even tijdelijk over te nemen?
Nancy was jij de vorige keer op die show in mei? Daar was ik toen niet, is ook 1 van de weinige exo's die ik gemist heb en daar zijn inderdaad wat dingen misgegaan, voor de volgende keer zal ik proberen een soort van draaiboek te maken, want er moet in elk geval iemand als 1e en laatste de verantwoording over de tafel hebben ook als ik er niet ben. En niet 1 iemand in z'n eentje een groot deel van de dag achter de tafel zitten.Nancy-Engeltje schreef:Hoi Gabrielle, leuk om weer eens op zo'n manier wat van je te horen zeg!
Jij hebt je toen zeker van je goede kant laten zien, maar wat jij zegt over het wachten tot er iemand op komt dagen en dat 1 iemand (jij dus) niet weg kan bij de tafel omdat deze anders leeg achterblijft, word ik inderdaad niet blij van, want dat zegt mij dat er zo weinig mensen zijn dat jij niet eens iemand kan vragen om af te wisselen. Mijn kritiek toen was dus niet voor jou.
Ik heb al heel wat keren op kleinere evenementen een poging gedaan deze door andere te laten doen, maar of er was niemand, of ze gingen achteraf toch niet, plastic spul of ophalen bij mij of zelf halen gebeurde niet, maar bedenk wel dat ik mij daar achteraf voor moet verantwoorden als de forumtafel de hele dag leeg blijft staan terwijl dat de organisator wel geld heeft gekost om die tafel voor ons neer te zetten, en dat heb ik 1 keer gedaan en ik ben niet van plan dat nog een keer te doen, dus daarom ben ik daar ook behoorlijk streng over als er weinig mensen komen er geen tafel meer is voor het forum. Ik zal wel wat anders regelen, zodat er toch een plekje is om af te spreken, en spullen neer te zetten.
Wij (mijn moeder en ik) doen de forumtafel al vanaf 2003 weet niet meer precies wat de 1e show was, dus dat stukje van de tafel weer aan jou overlaten slaat dan nergens op. Maar wat ik wel merk is dat in het begin er altijd wel mensen zonder te vragen klaar stonden om te helpen, en dat tegenwoordig de tafel veel meer als vanzelfsprekend word gezien door een groot aantal forummers, en als ik van te voren vraag om hulp er gewoonweg niemand reageert.
Maar uit jou stukje hoor ik dat je je aanbied om de volgende keer dat er een kleine of grotere show is en ik niet kan komen de boel even tijdelijk over te nemen?
Laatst gewijzigd door Gabriëlle op 05 dec 2012, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien is het handiger om vooraf wat mensen om hulp te vragen, zodat je weet op wie je terug kunt vallen? (En verder hoort het een klein beetje bij het nemen van de verantwoordelijkheid... niet dat je er daarom niks van mag zeggen hoor, maar ik weet dat er eerdere keren mensen klaar hebben gedaan om het een keertje over te nemen en dat dat niet gewaardeerd werd).
Verder probeer ik me niet aangesproken te voelen, omdat ik normaal wel altijd help met opruimen maar dat nu gewoon een keertje niet uitkwam (en dat zou ik ook aangegeven hebben als je vooraf gevraagd had of ik beschikbaar was geweest om te helpen)
Verder probeer ik me niet aangesproken te voelen, omdat ik normaal wel altijd help met opruimen maar dat nu gewoon een keertje niet uitkwam (en dat zou ik ook aangegeven hebben als je vooraf gevraagd had of ik beschikbaar was geweest om te helpen)
Groetjes Agnes en de hamsters van Hamstery de Chocoladefabriek!
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl
- aangellaaaa
- Hamsters: Billy,Kleintje
- Leeftijd: 34
erg vervelend gabrielle.
maar zoals agnes al zegt is het denk ik handiger om van te voren mensen te vragen of ze willen blijven helpen.
en voor de rest vind ik gewoon wat je zelf vies maakt kun je ook zelf opruimen.
veel mensen drinken dan wat en laten de bekers staan, en gaan weg.
en zoals een half opgegeten broodje kun je inderdaad ook gewoon in de prullenbak (vuilniszak) gooien.
dit bedoel ik natuurlijk in het algemeen en niet persoonlijk op mensen.
groetjes
maar zoals agnes al zegt is het denk ik handiger om van te voren mensen te vragen of ze willen blijven helpen.
en voor de rest vind ik gewoon wat je zelf vies maakt kun je ook zelf opruimen.
veel mensen drinken dan wat en laten de bekers staan, en gaan weg.
en zoals een half opgegeten broodje kun je inderdaad ook gewoon in de prullenbak (vuilniszak) gooien.
dit bedoel ik natuurlijk in het algemeen en niet persoonlijk op mensen.
groetjes
the greatest accomplishment is not in never failing but in rising again after you fall
Billy
Billy