Napraat & foto topic Exoknaag 01/04/2012

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: Sylvia.

xRJx
Leeftijd: 35

Re: Napraat & foto topic Exoknaag 01/04/2012

Bericht door xRJx »

Was mijn eerst exo knaag. Moet zeggen na al die praat hier op het forum had ik er wel meer van verwacht.. maargoed het was echt super leuk!!
Ben echt heel erg geslaagd, veel kunnen verkopen en daardoor hoop nieuwe spullen kunnen aanschaffen! Ondanks dat ik lees dat het deze keer duur was, heb ik toch nog veel dingen voor onderhand 50% goedkoper als in de winkel kunnen halen :D
Toen ik binnenkwam schrok ik eerst wel eventjes hoor, al die beestjes in veel te kleine bakjes enzo.. vond iedereen niet even vriendelijk..
vooral niet als je dan info over het dier vroeg, dan keken sommige je echt zo aan van het is maar een beest.. :evil:
maargoed de leden van het forum en de echte dierenliefhebbers maakte dat weer goed :D :lol:

Hier dan mijn foto's :D ;
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door xRJx op 02 apr 2012, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Greetz Rosaliee..

* mi Estrella; Speedy, Bandit, Boefje, Angel, Bounty, Twinkle'Star 'nd Teigetje! <3 *
Mendiee
Hamsters: Romeo.
Leeftijd: 34

Bericht door Mendiee »

Iris. schreef:Druk aan het rennen! Wou net even bij haar kijken maar ze moest nog even nergens iets van hebben.
Dus laat haar maar lekker even.

Ik vond het wel gezellig.. Ook ik ben verlegen / onzeker.. maar gaat per keer steeds beter :)
En jij?
Ja precies, eerste dag nieuwe omgeving is altijd wennen voor zo een dametje, maar ik denk dat het wel goed gaat komen hoor! Sorry voor de late reactie.

En zitten we toch een beetje in hetzelfde schuitje qua verlegenheid haha. Het was mijn eerste exoknaag, vond erg leuk maar wel wennen. Ik was echt bang dat mensen mij niet zouden herkennen als ik mij zou voorstellen, dus durfde niet. Haha. Maar goed, voor de rest heb ik flink wat spullen gekocht. Kan wel weer vooruit zo. Jij heel veel plezier met Yinthe, het is een mooierd! :D
Veel liefs van Syrtje Romeo! «
» Slaap zacht Aaliya, Striper, Lucie, Sammie, Dodi, Bijoux en Wolfie..
Kitten

Bericht door Kitten »

Ik heb een nieuw talent ontwikkeld geloof ik.. het is me nu tot 3 keer toe gelukt om met meer geld thuis te komen dan ik van huis mee wegging, EN spullen gekocht.
Niet bijster veel, wat drinkflessen, een borsteltje en kakkerlakken voor mijn baardagaam.

Ik heb eigenlijk de hele dag zitten schrijven bij de dwerghamsters, weet niet of er hier nog mensen aan de keuring mee hebben gedaan? Verder alleen van hot naar her gehaast om vanalles op te halen en af te geven en rond te kijken.
_mona_
Hamsters: 2
Leeftijd: 33

Bericht door _mona_ »

Goed dat ik niet gekomen ben, ik zie ben al verliefd op die dikkies :+:
Lijken me gave beestjes om ooit eens te hebben :-)
Groetjes van Mona,
en van syrtje Cardan en rusje Amberle♥
pukkielover
Leeftijd: 25

Bericht door pukkielover »

xRJx schreef: Afbeelding
Awhh; kim en ik waren helemaal verliefd op die rechtse :+: .

We hebben ons weer goed vermaakt! De exo was wel een slagje groter dan die van december, en we liepen eerst de verkeerde kant op --', recht de stank van de reptielen in :-?. We schrokken ons dood en waren naar een uitgang aan het zoeken, tot we ontdekten dat we in de verkeerde zaal zaten en we met onze neus dicht naar de goede zaal liepen XD!

Toen ik in de goede zaal was keek ik even bij de Campbelli-keuring, een Campbelli beet de meneer van de keuring in zijn vinger, en de meneer gooide hem letterlijk op de grond! Ik schrok me echt dood, ik dacht als dat hamstertje maar niet dood is? Maar gelukkig pakte de man hem/haar weer op en zette hem in de vervoersbox, een mevrouw schreef even op een blaadje dat de hamster 'niet vriendelijk genoeg' was. Maar Campbelli's staan toch bekend om hun beiten, dus ik dacht, daar moet je toch wel tegen kunnen? Maar nee, de meneer moest een pleistertje op zijn miniscuule wondje en lette niet meer op de hamster. Ik heb toch even de schrik van mijn leven gehad, maar gelukkig kwam het allemaal weer goed!

Naja, voor de rest was het heel gezellig! Toen we ons verveelden vraten Kim en ik even de hele forumtafel leeg (ik at meer dan Kim hoor XD), en gingen we een beetje bij Milo rondhangen. Ik zag wel veel bekende gezichten, onder andere: Nella, Janneke, Mila, Milo, Nina, Toon, en nog een paar. Alleen herkende ik Marrie totaal niet! Hahaha, ik stond bij de forumtafel, en was op zoek naar Marrie, dus ik vraag aan Mila, weet je waar Marrie is? En toen stond ze naast me :lol:. Ik schaamde me rot hahah.

Mijn aankopen: Een slaapnestje/hangmatding, Houten bruggetje, 4 eetdingetjes, Een soort kruiden, en de rest weet ik niet meer ;#, maar dat zal maar 1 dingetje geweest zijn die ik vergeten ben denk ik. Aaah, ik heb echt spijt dat ik niet een savic rody nog meegenomen heb voor 5 euro. Dan had ik die mooi als rezervekooi kunnen gebruiken.. Naja pech gehad. Ik zou eigenlijk ook nog een Karlie overnemen van Marrie, maar die was ze vergeten. Dus die komt ze brengen met de trein :d.

Het was supergezellig! En we komen sowieso in December weer (ik &Kim), misschien ook in Juli/Juni (wat was het ookalweer ;$) maar dat weten we nog niet zeker..

xx
In the clouds, I'll meet you again †
delle
Hamsters: 1 rusje Abu en 1syr jaap
Leeftijd: 38

Bericht door delle »

Ik was er met mijn paps in de ochtend. Heb met toon gesproken mila laten srikken bij de wc... Zo grappig dat ik haar herkende maar zei mij niet hihi ( kon het niet laten on wat te zeggen)
En verder heb ik met een blond meisje gesproken die een hamster en een ratje had gekocht... Weet eigenlijk niet wie ze was.
En met lisa en joyce, kelly en haar mams...
Oww en euhhmm hoe heet ze ook al weer. Had een lief zoontje mee van 3 maandjes die erge honger had hahah

Maar al met al vond ik het erg gezellig
Dikke knuffel van: Abu!

Op de regenboog kijken naar beneden: wodka,unit, esprit, yoshi en Bryce
Ik mis jullie schatjes

http://www.facebook.com/danielle.vaneveld
Kitten

Bericht door Kitten »

pukkielover schreef: Toen ik in de goede zaal was keek ik even bij de Campbelli-keuring, een Campbelli beet de meneer van de keuring in zijn vinger, en de meneer gooide hem letterlijk op de grond! Ik schrok me echt dood, ik dacht als dat hamstertje maar niet dood is? Maar gelukkig pakte de man hem/haar weer op en zette hem in de vervoersbox, een mevrouw schreef even op een blaadje dat de hamster 'niet vriendelijk genoeg' was. Maar Campbelli's staan toch bekend om hun beiten, dus ik dacht, daar moet je toch wel tegen kunnen? Maar nee, de meneer moest een pleistertje op zijn miniscuule wondje en lette niet meer op de hamster. Ik heb toch even de schrik van mijn leven gehad, maar gelukkig kwam het allemaal weer goed!
Hmm, Ik heb de hele dag bij de dwerghamsters geschreven, en er waren maar 2 keurmeesters, Cris en Anneke. Er was inderdaad 1 campbelli die doorbeet (een zwartbontje als ik me goed herinner?), maar die werd echt niet op de grond gegooid hoor. En dr kwam ook geen pleister aan te pas. Er was alleen 1 enorm snelle rus van de tafel gerend, die wilde niet opgepakt worden en nam een sprong, maar daar was niks mis mee :)
paardje21991
Hamsters: Beer
Leeftijd: 27

Bericht door paardje21991 »

Ik heb het zelf ook gezien hoor dat dat gebeurde. De hamster beet de man en vervolgens viel hij op de grond.
Mirkku

Bericht door Mirkku »

_mona_ schreef:Goed dat ik niet gekomen ben, ik zie ben al verliefd op die dikkies :+:
Lijken me gave beestjes om ooit eens te hebben :-)
Ik heb een keer 2 dikkies gehad en dat waren de liefste en leukste beestjes ooit. bleven gewoon in je hand slapen, dat soort dingen. waren 2 zusjes. toen er één doodging was de ander heel lang ontroostbaar, heel zielig :( ze heeft nog wel erg lang geleefd, is 4+ geworden!
Een paar jaar geleden ging ik 3 dikkiess (mama met 2 dochters) ophalen bij een fokster, die zei dat de 2 vrouwtjes nog heel jong waren, maar dat was achteraf een beetje gelogen, want als ik nu die dikkies met dunne staartjes zag.... dat hadden die van ons toen al niet meer! En helaas waren ze ook niet tam :( Dus nu is er nog 1 van over die letterlijk alles aanvalt als een pitbull en niet meer loslaat ook. Heel jammer!
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam, de 4 gekko's en van miljoenpoten, kevers en vissen.
Maaike_
Contacteer:

Bericht door Maaike_ »

Ik heb een heel geslaagde dag gehad gisteren. Heb maar een paar mensen van het forum herkend en niet echt bij de forumtafel gestaan, maarja, buiten het forum ken ik ook nauwelijks mensen in het echt. Heb een mooie Rus man mee naar huis genomen en wat spulletjes... ik heb me goed vermaakt!
Hamstery Jane: http://hamsteryjane.simpsite.nl/ & www.facebook.com/hamsteryjane
Lindaa
Hamsters: Ridley
Leeftijd: 30

Bericht door Lindaa »

E!!@ schreef:@ Mendiee
Haha ja inderdaad :P. Uiteindelijk heb ik Linda wel gevonden :D.
Ik heet Ella, jij?
Mwahaha jaa oo ik was lekker bezig op de exo:P Ik kon de forum tafel niet vinden :lol:
Ik stond ergens midden in de reptielen zaal XD Dus ik Ella bellen van jaa waar moet ik heen? ik weet het niet!
Zegt ze, je moet in zaal 3 zijn. Ik naar zaal 3. sta denk ik 4 meter van de forum tafel vandaan zeg ik tegen me moeder: Nee, dit kan hem ook niet zijn :lol: Weer terug lopen naar de deur en toen is ella ons komen halen XD
Ik zou een ren van haar over nemen.. shit vergeten geld te pinnen :lol: weer terug. En al die takken, ik had ze netjes per persoon uitgezocht en met naamkaartje eraan. Natuurlijk vallen die dingen er dan weer af :-| Toen bijna alle takken weg waren had ik er nog 2 en iemand zei: (volgens mij was dat me moeder) ja voor wie zijn die dan. Ik: Ja voor yamasaki maar ik echt geen flauw idee wie dat is. Hoor ik ineens achter me : Ja dat ben ik!.. oo.. oeps.
Verder heb ik wel heel veel mensen gezien maar ik had geen idee wie nou wie was.
Ik had trouwens een adidas trainingsbroek met een paars shirt aan en me haar in een staart :)
aangellaaaa
Hamsters: Billy,Kleintje

Bericht door aangellaaaa »

ik ben er ook heen geweest, en vond het heel leuk!

alleen mijn vriend moest voor zijn werk allemaal spullen in de reptielen zaal halen, en het was daar zo druk en warm dat ik op een gegeven moment echt gek werd haha!
ik ben nog wel twee keer langs de forum tafel gelopen, maar ken eigenlijk niet echt iemand dus ook niks gezegt.
toch hadden ze bij het terrarium gedeelte een mooie bak staan, en ook niet zo duur, dus zat eerst te twijfelen om die mee te nemen, en die te gebruiken voor een rusje of robbie. maar toch maar niet gedaan. ik vond het wel heel jammer dat ik niemand kende van het forum, en jullie mij niet haha! maar ik ben ook nog niet zo heel lang op dit forum. en ook niet altijd even vaak online.
ik vond het wel heel leuk, alleen door alle verhalen had ik er ook inderdaad wat meer van verwacht, en hoopte dat er meer knaagdieren waren dan enge reptielen maar helaas! had ik ook wel kunnen weten hoor.
ook hadden ze helaas geen kwartels voor thuis, want las al op de site dat die verboden zijn.
ik hoop dat iedereen het leuk gehad heeft!
vond het wel leuk! en hopelijk volgend jaar weer!:D
Laatst gewijzigd door aangellaaaa op 02 apr 2012, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
the greatest accomplishment is not in never failing but in rising again after you fall

Billy
~M'Zorro
Leeftijd: 30

Bericht door ~M'Zorro »

E!!@ schreef:
~M'Zorro schreef:En ik heb met nog iemand gepraat die twee muisjes had overgenomen, maar wist je naam niet ^^
Ik weet niet of je mij bedoeld maar ik heb 2 muisjes gekocht en ik had ze in een doorzichtige bak met een rode deksel.

Vandaag was de tweede keer dat ik op de exo ben geweest. Ik vond het leuker dan in december. Het was nu groter en ik heb met meer mensen gepraat :P. Ik ben één keer door de reptiel zalen gelopen maar vond het niet allemaal even leuk om te zien.
ja, denk het wel ja :D
Ik kwam even naar je toe, achter de tafel, denk :)
pukkielover schreef:Naja, voor de rest was het heel gezellig! Toen we ons verveelden vraten Kim en ik even de hele forumtafel leeg (ik at meer dan Kim hoor XD), en gingen we een beetje bij Milo rondhangen. Ik zag wel veel bekende gezichten, onder andere: Nella, Janneke, Mila, Milo, Nina, Toon, en nog een paar. Alleen herkende ik Marrie totaal niet! Hahaha, ik stond bij de forumtafel, en was op zoek naar Marrie, dus ik vraag aan Mila, weet je waar Marrie is? En toen stond ze naast me :lol:. Ik schaamde me rot hahah.

xx
Ojaa! Toen stond ik erachter :)
En Mila zag Marrie ook eerst niet, dat was wel grappig ;p
Mimosa schreef:
~M'Zorro schreef:Ik heb Marrie ook gezien, althand ze noemde je Marrie, dus toen dacht ik héé,, maar heb je niet aangesproken.
Wie stonde er ook bij Marrie?
Volgende keer mag ook jij mij gewoon aanspreken hoor, ik bijt niet ofzo. :lol: Ik weet niet wanneer je me zag maar heb vooral de dag gespendeerd met mijn zusje Lida, Nina en Sascha. :D
Ik heb wel even naast je gestaan bij het poesje Kyra. Toen stond ik daar eerst en kwam jij met nog twee mensen aan ;) En maakte je wat fotootjes :)
Heb je verschillende keren gezien, dus weet niet precies wie wie was xd
Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij Marieke Haver Fotografie.
Bezoek de Facebookpagina of de Website voor meer informatie.
Liv_Noa

Bericht door Liv_Noa »

Ik weet niet wie ik allemaal gezien heb, ik heb niemand aangesproken

Omdat het bij onze stand erg rustig was konden we ook even een rondje doen, en toen zag ik de hamsterforum tafel haha
Groetjes Nienke
Agnes
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Agnes »

Wie was degene die mijn stoel pikte achter de forumtafel? Ik stond op om een hamster aan te geven aan Janine, en toen hoorde ik 'hier zat vast al iemand' dus ik zeg 'ja, ik' maar dat stopte dr niet om te gaan zitten :p met een groene trui en donker haar geloof ik?
Groetjes Agnes en de hamsters van Hamstery de Chocoladefabriek!
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl
Plaats reactie