Moeder van dit nest zal Grigio Mara's Daisy worden. Daisy is geboren in mijn D2-nest op 25 september 2012 en ze is nu een half jaar oud. Daisy is zilvergrijs (mogelijk homozygoot), satijn korthaar. Drager van langhaar. Daisy is een heerlijke boef, lekker enthousiast en vrolijk. Mogelijk is Daisy ook drager van crème. Haar ouders zijn Grigio Mara's Uvat en Grigio Mara's Yasmijn, beide nog in leven. Yasmijn woont bij mij, Uvat bij Petra en Mees. Daisy weegt 170 gram en is een mooie, ronde en compacte dame.

X

Vader van dit nest zal Grigio Mara's Vigo zijn. Vigo is geboren op 7 oktober 2011 in mijn V-nest en is nu dus anderhalf jaar oud. Vigo's ouders zijn Grigio Mara's Saja (overleden aan baarmoederontsteking, uit mijn eigen lijn) en Picasso (overleden aan ouderdom, net geen twee geworden, van een hobbyfokker). Vigo is niet van mij, maar van Brigit en haar zoon Stefan. Met Brigit heb ik heel goed contact en zij en haar zus hebben al meerdere hamsters van mij, ik kan ze inmiddels een soort depedance van mijn fokmannen noemen.

Verwachtingen:
Hamstertjes in de kleuren zilvergrijs (zowel homozygoot als heterozygoot) en goud. Mogelijk kans op verrassingen. De hamstertjes zullen lang- en kortharig worden, deels met satijnbeharing.
Ik neem voor dit nest geen reserveringen aan voor fokdieren, wel voor huisdiertjes.
Reserveringen:
1. Ik zelf
2. Brigit en Marinke
3. Dana
4. Paulien
5. Trees