Hallo,
Ik wil graag in de toekomst een hamster, en ik wil dat hij het zo goed mogelijk heeft.
Ik woon niet in Nederland maar in Zwitserland, en we gaan vrijwel iedere vakantie naar Nederland. We verblijven daar dan bij familie. Stel nou dat ik een hamster krijg, dan kan die niet de hele tijd in de transportbox blijven zitten. Het verblijf in NL duurt gemiddekd 4-7 dagen. Zal ik gewoon twee kooien kopen? 1 voor thuis en 1 voor de vakantie??
Groetjes
Vakantie kooi
Moderator: Sylvia.
Vakantie kooi
Remy
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥

In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
- SpookyH
- Hamsters: Pippin
- Leeftijd: 25
- Contacteer:
Re: Vakantie kooi
Kun je de kooi niet mee nemen? Het lijkt me geen optie om steeds van kooi te wisselen..
☆ Rust in vrede, lieve Spooky { - - - / 17-11-12} en lieve Skinny { - - - / 20-11-12} ☆
-
- Hamsters: 2
- Leeftijd: 33
Kan er niemand in Zwitseland voor je hamster zorgen? 1x een lange reis maken is niet erg, maar om het vaak te doen is ook niet erg prettig voor je hamstertje.
Veel hebben ze niet nodig, gewoon iemand die elke dag even kijkt of alles goed is, water controleert en voert. Aandacht kunnen ze best zonder als je op reis bent heb ik ervaren
Waar ergens in zwitserland woon je trouwens? Mijn moeder is afkomstig van Bern
Veel hebben ze niet nodig, gewoon iemand die elke dag even kijkt of alles goed is, water controleert en voert. Aandacht kunnen ze best zonder als je op reis bent heb ik ervaren

Waar ergens in zwitserland woon je trouwens? Mijn moeder is afkomstig van Bern

Groetjes van Mona,
en van syrtje Cardan en rusje Amberle♥
en van syrtje Cardan en rusje Amberle♥
Bedankt voor de tip! Het zou inderdaad mogelijk zijn om de hsmster thuis te laten.
Ik woon op zo'n 20 min van Basel.
Ik woon op zo'n 20 min van Basel.
Remy
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥

In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
- isabelalala
- Hamsters: Gaia
En anders vind ik 2 kooien kopen een heel goed idee.
Als wij zelf eens een paar dagen weggaan, neem ik altijd de hele kooi mee.
Tenminste, toen mijn hamster nog in de duna fun zat
Nu zit ze in een aqua en moet ik ook maar eensgaan nadenken hoe ik dat in de toekomst ga doen

Als wij zelf eens een paar dagen weggaan, neem ik altijd de hele kooi mee.
Tenminste, toen mijn hamster nog in de duna fun zat

Nu zit ze in een aqua en moet ik ook maar eensgaan nadenken hoe ik dat in de toekomst ga doen

groetjes van Isa en Gaia
Dag lieve Myra en Belletje
Dag lieve Myra en Belletje
Dus heen en weer gaan slepen zou te veel stress zijn?
Remy
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥

In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
- Samantha.
- Hamsters: 0
Ja, lekker thuis laten.
buren of een knaagdieren opvang bellen om te vragenof hun op je hamster willen letten, ik neem aan dat dat ook in zwitserland is?

People come and go but horses leave hoof prints on your heart.
In memorian: Bijoux † Jabari † AdeBayo † Djeger † Amaranthos † Vanity † Seraphim † konijn stamper † Aloysius †
In memorian: Bijoux † Jabari † AdeBayo † Djeger † Amaranthos † Vanity † Seraphim † konijn stamper † Aloysius †
- Nona
- Hamsters: 2 syrtjes & 1 rusje
Ik vind dat inderdaad te stressvol voor een hamster. Eén keertje (dus wanneer je je hamster voor het eerst in NL gaat halen) kan het niet zoveel kwaad, maar ik zou het echt niet meerdere keren per jaar doen, zo'n lange autorit enzo. Ik heb zelf meerdere dieren uit het buitenland over laten komen voor de hamstery en ze wennen snel genoeg, maar de eerste 1 á 2 dagen kun je toch merken dat ze wel wat van slag zijn van die hele lange reis, dus dat zou ik niet vaker doen dan nodig. Het is beter als je hamster gewoon lekker in vertrouwde omgeving kan blijven en af en toe voer en drinken krijgt, er op word gelet of ie niet ziek is en eventueel als jij en de verzorger dat beide willen en de hamster er behoefte aan heeft ook wat aandacht geven.