5 oktober 2013 Barneveld ECC XL Kleindierevenement!

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: Sylvia.

wwwer

5 oktober 2013 Barneveld ECC XL Kleindierevenement!

Bericht door wwwer »

Voor op alle fora etc!

Houd de datum vrij, want op 5 oktober 2013 wil jij erbij zijn! De Stichting European Cavie Club organiseert samen met oa. Stichting Konijnenbelangen, Frettenopvang Breda, Rodent Club Rattonia, Supreme Petfoods, Knoevelshop.nl en Dierenkruiden op die dag een geweldige diervriendelijke kleindierendag!

De ECC XL-show wordt breed neergezet voor liefhebbers en fokkers van diverse diersoorten. Natuurlijk zijn er de vertrouwde ECC caviakeuringen, maar er is ditkeer ook veel te beleven voor liefhebbers van andere diergroepen! Wat bieden wij onder andere?

- Een rassenkeuring voor cavia's, kleine knagers en fretten
- Een knuffelkeuring voor, cavia's, konijnen, kleine knagers en fretten.
- Heel veel leuke en gevarieerde marktkramen met de allerleukste stands (geen massale dierenhandelaars)
- Workshops en lezingen over diverse onderwerpen
- Cavia-academie, fretten-academie, kleineknagers-academie: hier leert iedere beginnende fokker of liefhebber wat hij weten wil!
- Kinderentertainment
- Lage entreeprijs

Hoewel het één grote hal van 2800m2 is is de ruimte in leuke pleinen opgedeeld zodat alle diergroepen veilig en vertrouwd gehuisvest kunnen worden, zodat de dieren geen overlast van elkaar zullen hebben. Op de show staat diervriendelijkheid voorop, met gezonde dieren en veel informatie!

Tussen het NS (trein)station Barneveld Noord en de locatie zal er de hele dag een GRATIS pendelbusje rijden. Deze zal je recht voor de deur afzetten! Lopen vanaf het station of de bushalte is dus niet nodig, je kunt veilig met je spullen en dieren de laatste kilometers afleggen. Voor wie met de auto komt is parkeren gratis, dit kan op het grote parkeertrein naast de hal.

Kortom, een dag om naar uit te kijken! De planning is nog lang niet rond, het zal nog veel verder worden aangevuld. Zie onze website http://www.eccshow.nl of onze Facebookpagina http://www.facebook.com/eccshow voor de laatste updates over dit niet te missen evenement!

Dus zet 5 oktober vast in je agenda! De inschrijvingen voor de ras en knuffelkeuring zullen in eind juli/augustus opengaan.

Wij zoeken ook nog leuke standhouders! Heb jij ons dierliefhebbend publiek iets interessantst te bieden, en wil je weten wat de mogelijkheden zijn om een gezellige marktkraam te huren? Stuur dan even een e-mail naar standhuren@eccshow.nl.

De organisatie is te bereiken via info@eccshow.nl voor alle vragen, opmerkingen, ideeën, suggesties etc.

De ECC Show XL, een geweldige dag uit voor iedereen met een hart voor dieren!

Afbeelding

Agnes
Leeftijd: 35
Contacteer:

Re: 5 oktober 2013 Barneveld ECC XL Kleindierevenement!

Bericht door Agnes »

Dat klinkt wel heel erg leuk! :D Ik vind het erg goed dat de nadruk ligt op welzijn en gezondheid, dat is op niet elk evenement het geval...
Hopen dat het een succes wordt
Groetjes Agnes en de hamsters van Hamstery de Chocoladefabriek!
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl
wwwer

Bericht door wwwer »

Agnes schreef:Dat klinkt wel heel erg leuk! :D Ik vind het erg goed dat de nadruk ligt op welzijn en gezondheid, dat is op niet elk evenement het geval...
Hopen dat het een succes wordt
Dankjewel!

Wij hopen ook dat het een succes gaat worden natuurlijk! Maar dat hangt ook van jullie af :) Of jullie wel komen!

Ik heb trouwens al een Hamster Forum tafel aangeboden :)
Samantha.
Hamsters: 0
Leeftijd: 33

Bericht door Samantha. »

Als hetbfretten gedeelte goed geregelt wordt (zoals je al aangaf op het fretten forum) dan ben ik erbij. ;)
People come and go but horses leave hoof prints on your heart.

In memorian: Bijoux † Jabari † AdeBayo † Djeger † Amaranthos † Vanity † Seraphim † konijn stamper † Aloysius †
**Lilia**

Bericht door **Lilia** »

Dat klinkt gezellig! Als ik dan kan ben ik erbij! :D
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo,
zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
wwwer

Bericht door wwwer »

Samantha. schreef:Als hetbfretten gedeelte goed geregelt wordt (zoals je al aangaf op het fretten forum) dan ben ik erbij. ;)
Ja, dat gaan we goed regelen. We weten dat Fretten roofdieren zijn en alle andere dieren snacks zijn :)

De fretten komen op een heel ander plein te staan aan de andere kant van de hal. Fretten mogen niet loslopen etc. Er staat tussen de Fretten en de andere dieren nog een duidelijke afscheiding. Maak je daar geen zorgen over.

We organiseren een show met en hart voor dieren. Bij ons staat het dierenwelzijn voorop. Wij zijn een stichting en geen commerciële onderneming uit op winst. Wij willen een leuke dag neerzetten en houden daarom dus rekening met de aanwezige dieren.
aangellaaaa
Hamsters: Billy,Kleintje
Leeftijd: 34

Bericht door aangellaaaa »

het klinkt erg leuk!!

ik ga zeker kijken of ik er ook heen kan gaan! vast wel :D
the greatest accomplishment is not in never failing but in rising again after you fall

Billy
Knorretje
Dierenarts
Leeftijd: 44
Contacteer:

Bericht door Knorretje »

Klinkt echt leuk, en zo te horen ook echt goed nagedacht over het welzijn van de dieren! :D Als het een beetje lukt hier, denk ik dat ik wel even kom kijken!
The person who says it cannot be done...
Should not interrupt the person doing it.

Groetjes van Mir en alle hamsjes in hamstery Jade
Kijk ook eens op mijn fotografie pagina, voor natuurfotografie en dierenportretten
E!!@
Leeftijd: 33

Bericht door E!!@ »

Leuk! :D Ik ga proberen om te komen, kom ik ook weer eens een keer in Barneveld :razz: .
Groetjes van Ella
R.I.P. Hammie Sammie, Jaimy, Robo, Jan, Aslan, Ralph, Nestor, Bruce Lee, Saartje, Fredje, Beetle, Muis, Rambo & chineesje <3
Eveline
Leeftijd: 48
Contacteer:

Bericht door Eveline »

wwwer schreef: Ik heb trouwens al een Hamster Forum tafel aangeboden :)
Ah, was jij dat... *stond bij de forumtafel toen er iemand kwam vragen naar de organisator van de forumtafel*

Goh, en ik had net gezegd dat ik voorlopig niet meer naar een evenement zou komen... Deze klinkt inderdaad wel heel leuk!
Naja, oktober duurt nog even, wie weet tegen die tijd...
Groetjes van Eveline
CrazyCatLady

Bericht door CrazyCatLady »

Oeh, dit klinkt leuk! :) Ik zet hem in elk geval in mijn agenda!
Mimosa
Leeftijd: 32

Bericht door Mimosa »

Ik ga ook wel heen als er niets tussenkomt, lijkt me heel erg leuk!
CrazyCatLady

Bericht door CrazyCatLady »

Mimosa schreef:Ik ga ook wel heen als er niets tussenkomt, lijkt me heel erg leuk!
*Lift lift*
Mimosa
Leeftijd: 32

Bericht door Mimosa »

Probeer je me iets duidelijk te maken Mila? :lol:
wwwer

Bericht door wwwer »

Eveline schreef:
wwwer schreef: Ik heb trouwens al een Hamster Forum tafel aangeboden :)
Ah, was jij dat... *stond bij de forumtafel toen er iemand kwam vragen naar de organisator van de forumtafel*
Jeps, dat was ik :) Alweer bij gekomen van de schrik?
Plaats reactie