Moeder van dit nest zal Chiquita van Sine Cera zijn. Chiquita is geboren op 26 oktober 2012 in het fruitnest van Sanne. Met als ouders Lays, die inmiddels bij Nona woont en gefokt is door Sine Cera en Unas, mijn eigen fokseltje, die helaas aan een verstopping is overleden. Chiquita was een cadeautje die hier eigenlijk niet zou komen wonen, wegens een afzegging kwam ze toch bij mij terecht en daar heb ik echt geen spijt van! Chiquita is zilvergrijs umbrous korthaar en er is een kans dat ze langhaar draagt. Ook draagt ze roest en is er nog kans op het dragen van andere kleuren. Chiquita is lekker actief, vrolijk, een clown! Maar wel altijd hartstikke lief!

X

Vader van dit nest zal mijn lieve, Finse Fluffy zijn! Voluit Amun-Ra's Cotton the Fluffmaster. Fluff is geboren op 12 juni 2011 en nu dus bijna twee jaar oud. Fluff is eerder vader geworden van Grigio Mara's Z-nest, maar zijn dochters hebben helaas geen nageslacht. Vandaar dat ik het super vindt dat het er nu op lijkt dat ik toch nog nageslacht ga krijgen van deze knuffel. Fluff is een offwhite d.o. langhaar en ontzettend lief, vrolijk en wat rustiger dan Chiquita. Wat het een mooie combinatie maakt.

Wat verwacht ik?
Kortharige hamstertjes in de kleuren zilvergrijs en goud, kans op offwhite en wit d.o. en mogelijk verrassingen. Als Chiquita langhaar draagt, zullen er ook langharige hamstertjes geboren worden.
Ik verwacht dat de ukjes op 9 juni geboren zullen worden!
Reserveringen:
Heb ik meegenomen van het nest van Daisy, maar voor huisdiertjes kan nog gereserveerd worden.
1. Ik zelf - dame
2. Dana - mannetje
3. Paulien - dame
4. Vera -