Ik heb vandaag de laatste dingen gehaald, en het dus helemaal gerealiseerd.
Ik vind het zelf echt super mooi geworden
En ook Fluff is er helemaal happy mee!
Aanschouw, en kwijl

Moderator: Sylvia.

Dankje!JessicaG schreef:Dat ziet er echt zo leuk uit!
En ook enorm mooi om naar te kijken!
Kun je al verklappen wat het thema is voor Hammie? Of blijft het een geheim?
Fluff heeft een snorkelsetjeMarieke-Puck schreef:Mooi!Nu maar hopen dat Fluff zijn/haar adem lang in kan houden!
Ik ben ook heel benieuwd naar het thema van Hammie!
Ik vind spullen van de aquariumafdeling ook vaak heel leuk, maar als ik naar het prijskaartje kijk schrik ik altijd zo.Maar het ziet er echt heel leuk uit!
Of de E van Eten, ik dacht gelijk aan die huisjes in de vorm van maïskolfjes, aardbeien, appeltjes, etc. Hmmm, ben benieuwd!JessicaG schreef:Hmm, met een beginletter kun je vele kanten op. Het enige waar ik aan kan denken met een E is Exotisch![]()
Die zeesterretjes waren zelfs nog wel het goedkoopste van de hele bakMirkku schreef:ooooh wat gaaf! Echt superleuk gedaandie zéésterretjes, geweldig!!
Het is niet de E van Eten. Dat is iets te simpel.Willemijn14 schreef:Of de E van Eten, ik dacht gelijk aan die huisjes in de vorm van maïskolfjes, aardbeien, appeltjes, etc. Hmmm, ben benieuwd!JessicaG schreef:Hmm, met een beginletter kun je vele kanten op. Het enige waar ik aan kan denken met een E is Exotisch![]()
![]()
Dit thema is in ieder geval heel erg leuk! Het is supermooi geworden!
Ik heb dat schip in Duitsland gekocht gisterennana-girl schreef:wauw mooi!! Dat schip zag ik hier ook in de dierenwinkel staan. Ik dacht dat wil ik ook voor mijn vissen, maar toen ik naar het prijskaartje keek was het wel even schrikken! Ziet er wel heel gezellig uit!
Haha, creatief bedacht, maar ook dat klopt niet. Jullie denken veel te moeilijk!irishamster schreef:Hoi,
Het ziet er heel gaaf uit. Het thema heet ecologische misschien. Ik kan nergens anders opkomen dus daarom kom ik maar hiermee ook al heb ik een vermoeden dat ik niet erg dichtbij het goede antwoord zit.Ik dacht ook aan exotische alleen omdat iemand anders daar al meegekomen was ben ik maar met een nieuw onderwerp gekomen. Alleen lijkt me het thema ecologische erg onwaarschijnlijk want volgens mij zijn ecologische producten vaak ook wat duurder.
Groeten van Iris.