Moeder van dit nest zal Tristar Aileen zijn. Aileen is een crème d.o. satijn langhaar dame, geboren bij David Baglin in Engeland op 5 maart 2013 en nu dus 5,5 maand oud. Aileen is een prachtige, glimmende, lieve en actieve dame van 155 gram. Daarmee is ze één van mijn kleinste dames, wat ik totaal niet erg vind. Het is namelijk niet de bedoeling om telkens dames van 200+ gram in huis te hebben. Aileen is een klimmer, radjes renner en fanatiek sloper van mijn laminaat tijdens het loslopen. Een heerlijke eigenzinnige dame met een eigen wil! Lekker eigenwijs en heel erg lief, precies zoals ik dames graag zie!

X

Vader van dit nest zal Grigio Mara's Aiden zijn. Aiden is een crème d.o. langhaar vent, geboren bij mij op 23 mei 2012 en nu dus bijna 15 maanden oud. Zijn moeder is Grigio Mara's Violanthe (momenteel 22 maanden oud en nog in goede gezondheid hier) en Grigio Mara's Pepijn (overleden op een leeftijd van 2 jaar en 8 maanden oud. Zijn vader werd 3.) Aiden heb ik vanaf 9 dagen oud deels met de hand grootgebracht omdat zijn moeder een melkklierabces kreeg na de bevalling. Deze is volledig hersteld. Aidens zusje Alana woont hier ook, zij is ook fit en gezond en woont hier als huisdier. Zij heeft geen nestjes gehad. Aiden is een heerlijke knuffel vent, rustig, relaxed op de hand, altijd gemoedelijk en vriendelijk. Hij weegt 170 gram en is daarmee wat groter dan Aileen. Al met al denk ik dat dit een hele goede combinatie is om te maken!

Wat verwacht ik?
Hamstertjes in de kleuren crème d.o. Alles langharig en deels satijn. Hopelijk met een lief, knuffelig en ondernemend karakter.
Reserveringen:
Ik neem op dit moment alleen nog onder voorbehoud reserveringen aan (voor huisdieren), dit omdat het lijstje al best lang is en ik geen idee heb of er meer hamstertjes geboren worden dan dat. Ik weet namelijk sowieso al niet of ik aan al die mannenwensen kan voldoen.
1. Ik zelf - dame
2. Brigit - mijn fokman, liefst satijn
3. Trees - man, liefst satijn
4. Zoe - man
5. Ingrid - man, liefst satijn
6. Jelena - geen voorkeur
7. Saviera - liefst mannetje, vrouwtje mag ook
8. Susan - vrouwtje
9. Tamara - mannetje