Hallo,
Mijn ventje Simba (syrtje) is zorgwekkend afgevallen en hij lijkt nauwelijks iets te eten. Ik heb hem een lange tijd niet gewogen. Op 24 juni woog hij 148 gram, nu weegt hij 132 gram. Hij is van dit jaar februari, dus ik maak me ernstig zorgen. Ik heb uitgebreid naar zijn tandjes gekeken, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat die niet te lang zijn. Hij wilt áltijd uit de kooi gehaald worden. Als hij eenmaal uit de kooi gehaald is is hij handtam, maar als hij zijn zin niet krijgt en hij in de kooi zit wil hij nog wel eens bijten en tralie knaagt hij veel. Ik weet niet of zijn slechte eetgedrag door stress kan komen? Hij eet vooral geen droogvoer meer. Brinta, groente en fruit eet hij redelijk. Ik geef hem weer Brinta sinds ik vorige week merkte dat hij zo afgevallen was. Hij is langharig, dus op het oog merkte ik geen verschil. Ik heb gisteren ander droogvoer gehaald om te kijken of het daar aan ligt. Als ik binnen een week geen vooruitgang merk, ga ik naar de DA. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Flink afgevallen, eet weinig, maar wel levendig
Moderator: Sylvia.
- Imke :)
- Hamsters: Tijntje ✟, Simba
- Leeftijd: 31
Flink afgevallen, eet weinig, maar wel levendig
Tijntje 15-09-2010-21-02-2013 ~ Rust zacht lief ventje ♥
Re: Flink afgevallen, eet weinig, maar wel levendig
Kan het niet zijn dat zijn sleepje gaat groeien?
dan kan zijn lichaam focussen op zijn haar en niet op zn gewicht zeg maar..
toch zou ik het wel goed in de gaten houden! afvallen is nooit goed natuurlijk
dan kan zijn lichaam focussen op zijn haar en niet op zn gewicht zeg maar..
toch zou ik het wel goed in de gaten houden! afvallen is nooit goed natuurlijk
Grigio Mara's Ivy ♥
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain!
-----
Pip! rust zacht liefje, het is goed zo. 27-2-14 ♥
Slaapzacht; Speedy Twister Jumper Babbel&Bayley en die kleine donder Rambo
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain!
-----
Pip! rust zacht liefje, het is goed zo. 27-2-14 ♥
Slaapzacht; Speedy Twister Jumper Babbel&Bayley en die kleine donder Rambo
- Imke :)
- Hamsters: Tijntje ✟, Simba
- Leeftijd: 31
Re: Flink afgevallen, eet weinig, maar wel levendig
Hij heeft al een flink sleepje en eet duidelijk minder droogvoer, dus ik denk niet dat dat het is. Ik ben inderdaad een beetje geschrokken van het gewicht dat hij verloren is, zeker omdat hij nog een jonkie is. Ga het goed in de gaten houden!
Tijntje 15-09-2010-21-02-2013 ~ Rust zacht lief ventje ♥