Moeder van dit nestje zal Grigio Mara's Heaven zijn, geboren op 7 september 2013 en nu dus bijna zes maanden oud. Heaven is een crème d.o. langhaar dame van 165 gram en heel erg lief en nieuwsgierig. Haar moeder is Tristar Aileen (uit Engeland) en haar vader is Grigio Mara's Aiden (uit mijn eigen lijn). Beide zijn nog in goede gezondheid bij mij. Ook Aiden en Aileen hebben beide een gouden karakter.

Vader van dit nestje zal Grigio Mara's Big Special Agent Perrry zijn. Hij is geboren in mijn B2-nest op 19 juli 2012 en nu dus ruim anderhalf jaar oud. Perry is de zoon van Solana (uit Engeland, overleden op een leeftijd van 2 jaar) en Bruce (Double Special, overleden op een leeftijd van 2,5 jaar). Perry is ook een crème d.o. langhaar en woont bij zijn baasje Chantal. Perry is de broer van mijn allerliefste Bumble Bee en was het enige ventje uit mijn B2-nestje, dus extra speciaal!
Uit dit nestje gaan alleen huisdieren weg, voor mezelf houd ik waarschijnlijk een ventje aan en dan zie ik over een jaartje wel weer verder wat ik daarmee wil gaan doen. Alle ukjes zullen crème d.o. worden en langharig zijn. Als ze het karakter van hun ouders meenemen zullen het hele lieve knuffeltjes worden waar hopelijk lang van genoten mag worden!
Reserveringen:
1. Ik - dame
2. Ingrid en Senna - dame
3. Dana - mannetje (mijn externe fokman)
4. Zoë - mannetje
5. Vera - mannetje
6. Cyrella - dame
7. Marte - mannetje
8. Rij - mannetje
9. Dame VRIJ
Perry komt hier op 1 maart heen en vanaf dan zal ik Heaven elke dag op willigheid checken.