Glans uit de penis van me hamster?
Moderator: Sylvia.
-
richardtda1
- Hamsters: Momo
Glans uit de penis van me hamster?
Oke ik heb dus echt spoedig hulp nodig. Ik heb mijn hamster Momo die 8 weken oud is een paar dagen geleden gekocht. Dus ik was gisteren aan het kijken naar hem en opeens begon hij aan zn piemeltje te knabbelen en ik dacht dus ik raakte in paniek Ik zachte iets bloederigs en ik wist niet of het zijn piemeltje was of iets anders maar even later begon ik weer te kijken en DACHT ik dat ik zag dat hij zijn glans in zijn piemeltje er uit trok teminste het leek op een glans het was gewoon iets rood dat hij uit ze piemeltje trok ik raak dus nu echt in paniek want ik voel nu echt alsof ik een slechte hamster eigenaar ben terwijl ik dat niet wil zijn.Zijn vloer is van kleine stukjes hout dat ik gekocht heb en zijn slaapmateriaal is wc papier ALSJEBLIEFT help mij
Re: Glans uit de penis van me hamster?
Wat is glans?
Waarschijnlijk was je hamster gewoon aan ht "spelen met zijn penis".
Ik zie het mijn jonge syr ook doen.
Waarschijnlijk was je hamster gewoon aan ht "spelen met zijn penis".
Ik zie het mijn jonge syr ook doen.
-
richardtda1
- Hamsters: Momo
Gelukkig want er stak iets roods uit waarschijnlijk laat ik het maar even noemen 'aftrekken' tis denk ik de binnenste van zn piemeltje. Verder heb ik nog een vraag. Is het normaal dat mijn hamster steeds laat ik maar even noemen zn haar kamt? Met zijn handen want het lijkt alsof hij overal jeuk heeft en mijn vader zegt dat het gewoon door de warmte komt mijn hamster doet dit bijna altijd als hij wakker is
- isislovesnoopy
- Hamsters: Ziza
- Leeftijd: 26
Dat is gewoon wassen, maar als hij het heel vaak doet kan je misschien even kijken of de huid schilferig of geïrriteerd is.
Groetjes:
Isis,
mijn hamster ziza
mijn 3 duitse herders & mijn 2 konijnen!
R.I.P hamsters: Muesli, Snoopy, Pukkie, Lola, fluffy, brownie, speedy
Isis,
mijn hamster ziza
mijn 3 duitse herders & mijn 2 konijnen!
R.I.P hamsters: Muesli, Snoopy, Pukkie, Lola, fluffy, brownie, speedy
Je kunt het in de gaten houden. Mijn dwergje uit de opvang was zijn piemeltje ook vaak aan het wassen. Hij stonk ook een beetje. Toen ik het beter bekeek, zag het er vreemd uit en ben ik naar de dierenarts gegaan. Die drukte een enorme prop uit de schacht. Hij heeft daarna nog 10 dagen ab gehad.
Je kunt in het topic 'overdreven wasgedrag intieme delen' (ofzoiets) kijken.
Je kunt in het topic 'overdreven wasgedrag intieme delen' (ofzoiets) kijken.