Dus bij deze stel ik jullie voor de ouders van Hamstery Candy`s I-nest:
Moeder van dit nest word Hamstery Candy`s Piroska (Champagne witband korthaar). Ze is geboren in mijn E-nest, met als moeder mijn lieve Xaviera die bijna een jaar terug uit Duitsland is gekomen. Piroska`s vader is Jade`s James, een ontzettend lieve dove langhaar man die helaas op een mooie leeftijd pas geleden naar de regenboogbrug is vertrokken. Piroska viel in het nestje al erg op: lief, rustig en gewoon een koppie om van te smelten. Als er geen zilverdove in dat nestje had gezeten weet ik haast zeker dat ik voor haar gevallen zou zijn. Toen ze 6 weken oud was is ze verhuisd naar Miriam. Ik kreeg regelmatig leuke lieve berichtjes. Hoe lief ze is en hoe goed ze uitgroeit. Piroska is sowieso zwart, oranje en roest.. En is langhaar drager en zal ook mooie witte bandjes doorgeven.

Vader van dit nest word Pure Honesty`s Dayven (Silverpearl langhaar). Dayven is geboren bij Marrie, met als moeder Aviendha en als vader mijn eigen gefokte Bentley. Dayven is een nieuwsgierig mannetje die in het begin enorm heeft moeten wennen. In het begin heeft hij regelmatig gekrijst, maar nu vrijwel nooit meer. Hij geeft zelf duidelijk wanneer hij zin heeft in knuffelen en dat is toch echt bijna elke dag. Hij is ontzettend mooi gebouwd en is sowieso grijs en geel en hij draagt sowieso oranje. Hij kan ook zwart dragen, zijn papa droeg het.

Ik verwacht sowieso lieve knappe hamstertjes.
In de kleuren: Goud, Grijs, Oranje en Blond. Met en zonder witband en alle dames schildpad.
Wanneer Dayven ook zwart draagt ook: Dove, Dingyblack, zwart en zilverdove.
Dayven heeft een roest zusje, dus er is ook nog kans dat hij ook roest draagt. In dat geval komen er ook nog meer kleurtjes bij.
Er kan nog gereserveerd worden voor huisdiertjes
1. Hamstery Candy - Dame
2. Paulien - Man
3. Miranda - Man
4. Ryanne
5. Saskia - man
6. Fam de groot
7. Elize