Het is een mooie grote kooi voor een syrische hamster/goudhamster.
Ik heb deze kast zelf omgebouwd tot een hamsterhok voor mijn goudhamster. Ik heb er op dit moment geen plek meer voor en misschien kan ik er iemand anders blij mee maken. Ik en mijn hamsters hebben er in ieder geval heel veel plezier van gehad. Je krijgt er een grote plank bij (de onderste geblokte) , 3 iets kleinere planken(de andere geblokten) en 2 kleine plankjes (rode)op de planken zit plakplastic, zo kan het hok gemakkelijk schoon gemaakt worden, voor de planken zitten nog latten zodat het zaagsel er niet uit valt (deze kun je er afhalen bij het schoonmaken) de deuren heb ik er even uit gehaald, hier zit gaas in van 1cm.
Deze advertentie betreft alleen het hok, de hamster spulletjes die je op de eerste foto's ziet, zijn hier niet bij inbegrepen. Alle spulletjes die op de 5de foto te zien zijn, kunnen er eventueel samen bij gekocht worden voor €37,-.
De afmetingen van het hok zijn:breedte: 78cm diepte: 48cm lengte: 167cm (lengte van de hele kast is 180cm) voor vragen over het hok of over bezorgen of ophalen kan je altijd even een berichtje sturen.
Bieden vanaf €30,-