Hallo allemaal, ik heb sinds een week een hamster en hij is uit zijn kooitje ontsnapt. Via een ventilatie rooster is hij achter mijn keuken gegaan en is via een buis waarschijnlijk omhoog gelopen, ik hoor hem al uren lang achter het stukwerk lopen, hij is helemaal in paniek. Ik kam er onmogelijk bijkomen, mijn keuken is helemaal vast gekit, ik moet morgen ochtend aan mijn zoontje van 5 gaan vertellen dat z'n hamster er niet meer is, help mensen wat kan ik doen?
Groetjes Erik
Help mijn hamster zit vast!!
Moderator: Sylvia.
- syrischehamster
- Hamsters: Louis en Gavi
- Leeftijd: 32
Re: Help mijn hamster zit vast!!
je zou kunnen proberen eten bij de opening leggen, maar ik denk dat het effectiever is om voorzichtig de keuken te beginnen loshalen. Vaak zit er onderaan een sierstrip waardoor je onder de keuken kan. Als je het voorzichtig doet kun je het naderhand weer allemaal terug vast kitten!
Groetjes van Lotte en hamsters Louis-Bernard en Gavi!
Abeltje, Boreas, Epke, Dushi, Guusje, Flepke, Frits, Bob slaap maar zacht!
Abeltje, Boreas, Epke, Dushi, Guusje, Flepke, Frits, Bob slaap maar zacht!
Bedankt voor je reactie hij heeft ons de hele nacht wakker gehouden, we sliepen pas om 05:00 uur.
Op het laatst vannacht hoorde we hem boven het plafond in de keuken lopen en knagen, een lawaai van je welste!
Vanmorgen werd mijn zoontje wakker en vertelde ik hem dat z'n hamstertje was ontsnapt.
Hij was helemaal overstuur! Toen hij beneden kwam riep hij; Papa m'n hamster is terug haha. Hij lag gewoon in z'n kooitje met het deurtje open.
Het beestje heeft zich een weg wezen door te knagen naar de andere kant van het huis en is bij de voordeur via een leiding er weer uit gekropen. Er lagen keuteltjes boven aan de leiding. hij ligt nu helemaal stuk te slapen.
Hoop dat hij hierdoor geen trauma heeft gekregen haha.
Op het laatst vannacht hoorde we hem boven het plafond in de keuken lopen en knagen, een lawaai van je welste!
Vanmorgen werd mijn zoontje wakker en vertelde ik hem dat z'n hamstertje was ontsnapt.
Hij was helemaal overstuur! Toen hij beneden kwam riep hij; Papa m'n hamster is terug haha. Hij lag gewoon in z'n kooitje met het deurtje open.
Het beestje heeft zich een weg wezen door te knagen naar de andere kant van het huis en is bij de voordeur via een leiding er weer uit gekropen. Er lagen keuteltjes boven aan de leiding. hij ligt nu helemaal stuk te slapen.
Hoop dat hij hierdoor geen trauma heeft gekregen haha.
- Hamster Bibi
- Hamsters: Midas
- Leeftijd: 57
- Contacteer:
Wow wat een avontuur! Ja syrische hamsters zijn echte houdini's! Mijn hamster heeft ons 300.00 gekost na het binnendringen ad achterkant vd wasmachine! Zorg dat het deurtje van je kooi goed stroef dicht zit. Vooral nu hij de smaak te pakken heeft!
Likjes van rusje Midas (16- 12- 2016)
Rip:
Syr Jp (mei 2014 - 20- 05- 2016)
Syr Pip (19-10-2014 - 21-01-2017)
Rus Bibi (21-07-2014 - 08- 02- 2017)
Rip:
Syr Jp (mei 2014 - 20- 05- 2016)
Syr Pip (19-10-2014 - 21-01-2017)
Rus Bibi (21-07-2014 - 08- 02- 2017)
Ook oppassen dat er nergens een gat in de kooi zit wat hij heeft geknaagd of ergens anders waar hij grip kan krijgen om te knagen, dan is ie zo weer weg.
Remy
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥

In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
Fijn dat hij weer terug is! Weet je ook hoe hij ontsnapt is?
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Heb hier ook redelijk wat rothband en plexiglas nodig gehad om de woonkamer hamsterproof te maken... elke kier is feest voor die beesten