Duncan het mooie en lieve gouden ventje is gefokt in de UK en is via Hamstery Philippo bij mij komen wonen en ik ben dolblij met deze gouden vent. Hij is niet alleen van buiten goud, maar hij heeft ook een hartje van goud. Hij is hier alweer een poosje en echt mn ventje.
Heeft een heerlijk karakter en Rianne zegt altijd het is zo"n schatje en zeker te weten is hij dat ook.
Hij komt graag zn kooi uit voor een knuffel en wat rond te lopen op de bank of mij te gebruiken als klimpaal.
het is echt een super gezellig ventje. Je kunt hem rustig uit zn kooi pakken ,maar meestal krijg ik die kans niet, want hij klimt er liever zelf uit. Lekker ding.
Duncan.

Zijn vrouwtje is de mooie en ook zo lieve Pluche.
Plucheje woont hier al vanaf dat ze 6 weken was en de kleinste uit het nest. Ze haalde net de 90 gram maar heeft dat allemaal goed ingehaald en is uitgegroeit tot een fraaie forse dame van 175 gram
Pluche is zilvergrijs schildpad satijn meisje en ook erg lief. Ze zit altijd rustig maar vol verwachting te wachten op haar beurt, en houdt me dan nauwlettend in de gaten tot ze een seintje krijgt. Dan klak ik met mn tong en gaat ze stokstaartje zitten vol verlangen dat ik haar kooi open maak. En dan is ze er ook ,komt haar knuffel halen en loopt lekker rond op de bank of tafel.
Ook pluche kun je goed uit haar kooi pakken, maar net als Duncan krijg ik hiertoe ook weinig kans, want ze staat al buiten.

De kleursverwachting is :
Goud
Zilvergrijs
Oranje
Geel
Schildpad
kans op honing, blond en blond schildpad
Vacht :
Alles korthaar
Deels satijn

Er kan alleen nog voor huisdiertjes gereserveert worden
Reserveringen:
1 : Romy : Zilverpearl black rex ventje
2 : Daphne : Zilverpearl ventje
3 : Daphne : Zwart Satijn ventje
4 : Rianne : Zwart Rex ventje 1
5 : Rianne : Zwart Rex ventje 2
6 : Jenna : Zilver grijs dametje (pretnest)
7 : Mel: Zilvergrijs satijn ventje 1
8 : Manon : geel rex satijn ventje 2
9 :
10 :
11 :
12 :