Nora zit nu in de Duna Fun Large:

Hij is groter dan de minimale maten, maar ik kan er echt niks mee. Ze is ook behoorlijk pittig qua gedrag en ik zag hier en daar mensen met een detolf bak. Ideaal! Dus heb ik vorige week de Detolf opgehaald, voor twee tientjes. Ik wil dit weekend gaan beginnen met de opbouw, maar ik weet niet of ik het allemaal goed aanpak en ik wil jullie ook op de hoogte houden
Hopelijk wordt Nora minder agressief en natuurlijk hoop ik dat ze straks echt kan genieten van haar nieuwe verblijf!

Hier is de Detolf! Er zit nu een lampje in, maar die ga ik eruit halen. Vandaag ga ik hem schoonmaken en goed ontsmetten. Ik heb al houten plankjes en gaas voor een deksel.
Je ziet aan de zijkanten een soort houder, van ijzer, kan ik deze eruit halen of is het verstandiger om deze er in te laten? Is het ook verstandig om de randen te kitten? Ik heb hier nog siliconenkit liggen met witte kleur... Kan ik deze gebruiken?
En ik heb Isa nog! Die zit nu hier in:

Het verblijf is vrij groot maar ik wist niet zo goed wat ik met de inrichting moest doen... De leuke spullen liggen bij de gerbils omdat die niet klimmen en veel graven. Her en der beetje rond gekeken en ik heb leuke ideeën!

Dit heb ik gisteren gemaakt voor Isa. Potverdorrie 2,5 uur bezig geweest! Maar het was het waard. Het is wel een beetje scheef op sommige plekken, maar maakt niet uit. Inmiddels ook nog een doolhof-huis gekocht. Mijn idee is om 1 verdieping heel laag te plaatsen zodat ik daaronder vol kan proppen met bodembedekking en de doolhof een beetje in kan graven. Vervolgens wil ik trapsgewijs verdiepingen gaan plaatsen. Ik wil nog ijsstokjes gaan bestellen om 1 verdieping te gebruiken voor badzand. Ze vind dat echt heerlijk maar graaft nu alles uit de snoeppot waar het in zit.
Straks nog wat bestellen, mos, speeltjes, natuurlijke spullen
Groetjes Daan