Heeft iemand trouwens tips voor een hamstervriendelijk Oud en Nieuw? Kunnen hamsters goed tegen vuurwerkgeluid?
Speedys 1e kerst..
Moderator: Sylvia.
-
BrabantHamster
- Hamsters: Coco, Finchen
Speedys 1e kerst..
Hoe gevaarlijk zijn dennen /...naalden voor dwerghamsters? Hoe nauwlettend moet ik er zijn als Speedy (rusje) in de buurt van de boom komt? En hoe zit het met de sap (of hars?) van een denneboom?
Heeft iemand trouwens tips voor een hamstervriendelijk Oud en Nieuw? Kunnen hamsters goed tegen vuurwerkgeluid?
Laatst gewijzigd door BrabantHamster op 19 dec 2017, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sicos
- Beheerder
- Hamsters: 1 rusje
- Leeftijd: 49
- Contacteer:
Re: Speedys 1e kerst..
Ik heb geen ervaring met kerstbomen aangezien die van mij van plastic is maar ik heb in de 7 jaar dat ik nu hamsters heb nog nooit gemerkt dat die zich ook maar enigszins druk maken over vuurwerk geluid.
- Mariska1808
- Leeftijd: 29
Dennenbomen kun je beter uit hun buurt houden, hars is giftig dacht ik. Verder trekken ze zich niks aan van vuurwerkgeweld.
Volg mijn dieren nu ook op Facebook!
Ik heb het wel eens gehad dat een hamster echt helemaal van slag was door het vuurwerk
In een rustige lichte kamer gezet met tv aan en toen kalmeerden ze weer
In een rustige lichte kamer gezet met tv aan en toen kalmeerden ze weer
-
BrabantHamster
- Hamsters: Coco, Finchen
UPDATE: Speedy had er helemaal geen last van. Gewoon geen reactie, net als met de stofzuiger. Maar desondanks bedankt voor alle tips