Gelukkig sliep mijn zoontje al, we hebben Ollie direct begraven omdat hij niet meer toonbaar was. De volgende dag hebben we onze zoon uitgelegd dat Ollie een ongeluk had gehad en dat hij niet meer leefde. Jullie zullen begrijpen dat het leed groot was. "Nu ben ik altijd zonder Ollie...
We zijn nu bezig om uit te zoeken van wie de kat is, maar dat heeft nog geen succes gehad. Probleem is dat ze nog steeds bij ons binnenkomt door het kattenluik. We hebben nu de kooien 's nachts op een plek staan waar ze niet bij kan komen, aangezien ze vorige week ook ons syrtje Jax probeerde te grijpen.
Nou ja, tot zover dit droevige verhaal. Als er tips zijn om deze kat te weren, hoor ik het graag! Er komt in ieder geval een kattenluik met chip, maar we hebben overdag regelmatig de achterdeur open en dan sneakt ze ook doodleuk naar binnen. Onze eigen kat laat haar namelijk toe, tot onze verbazing. En iemand nog een idee hoe we haar baasje kunnen traceren? Ik hoop dat die ook wil meedenken over een oplossing. Het is toch te bizar voor woorden dat wij maatregelen moeten treffen om de kat van een ander buiten te houden