Cambellies vechten.

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
Lotteo
Hamsters: Prosepina, muisje, vos

Cambellies vechten.

Bericht door Lotteo »

Haii,
Ik heb een groepje cambellies van 5 mannen. 4 van de mannen kunnen het heel goed met elkaar vinden en slapen samen. De 5e zit echter continu verstopt in het zaagsel, komt alleen kijken voor eten en vecht met elk mannetje dat hij tegenkomt. Ik vind dit eigenlijk te sneu voor allemaal.. dus ik dacht kan ik hem dan niet beter alleen zetten? Want ik denk dat hij dan toch wel het gelukkigst is. Maar wat gebeurt er met de groep als ik zomaar een hamster weghaal? Kan dat zomaar?
Bedankt alvast.

Every pet needs a owner
Sicos
Beheerder
Hamsters: 1 rusje
Leeftijd: 48
Contacteer:

Re: Cambellies vechten.

Bericht door Sicos »

Ik heb zelf geen ervaring met cambellies maar ik zou hem in een eigen kooi zetten want ik kan me niet voorstellen dat hij nu gelukkig is. Je zou dan na een tijdje nog eens kunnen proberen om hem weer in de groep te introduceren maar als het niet goed blijft gaan dan zou ik het gewoon zo laten.
hamsterpowerrr
Hamsters: Pinda & Penotti jr. & Pepper

Re: Cambellies vechten.

Bericht door hamsterpowerrr »

Ik zou dat mannetje inderdaad apart zetten. Maar hierdoor kan de rangorde wel veranderen waardoor er alsnog onderling onenigheden kunnen ontstaan. Maar alsnog zou ik hem apart zetten, want dit is natuurlijk ook geen leuk leven voor hem. Hou de andere vier goed in de gaten.
En aparte wielen (misschien heb je dat al) voor de zekerheid kan zeker onenigheden tegen gaan tussen de andere vier.
Tosti ~ Kiwi ~ Bueno ~ Pinda ~ Penotti jr. ~ Pepper
Plaats reactie