๐ข๐ฝ๐ฟ๐ผ๐ฒ๐ฝ! ๐๐ฒ๐ฒ๐ณ๐ ๐ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฐ๐ฎ๐๐ถ๐ฎ ๐ฒ๐ป/๐ผ๐ณ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ต๐ฎ๐บ๐๐๐ฒ๐ฟ? ๐๐ฒ๐น๐ฝ ๐ผ๐ป๐ ๐บ๐ฒ๐ ๐ผ๐ป๐ ๐ผ๐ป๐ฑ๐ฒ๐ฟ๐๐ผ๐ฒ๐ธ!
Voor het project โHappy Petsโ onderzoeken we hoe professionals en organisaties huisdiereigenaren nรณg beter kunnen ondersteunen bij verantwoorde keuzes en een beter welzijn van gezelschapsdieren.
Het onderzoek richt zich op honden, katten, konijnen en knaagdieren. Meer informatie over het project vindt u hier: https://dierenwelzijnsweb.nl/happy-pets
Het deelonderzoek naar knaagdieren richt zich specifiek op het voorkomen van verwaarlozing bij caviaโs en hamsters. Momenteel bevinden wij ons in de fase waarin we huisdiereigenaren bevragen via een vragenlijst. Omdat eigenaren van caviaโs en hamsters een relatief kleine doelgroep vormen, is het een uitdaging om voldoende respons te behalen.
In mijn netwerk ken ik vooral honden- en kattenliefhebbers, maar we zoeken juist ook eigenaren van caviaโs en hamsters. Hun ervaringen zijn ontzettend belangrijk voor ons onderzoek!
Heeft u een cavia of hamster? Vul dan alstublieft onze vragenlijst in:
https://response.questback.com/aeres/bavd2rw4vy
Onder de deelnemers verloten we drie VVV-bonnen van โฌ25,-.
Kent u iemand met een cavia of hamster? Stuur deze oproep vooral door!
Namens het projectteam: heel erg bedankt voor uw hulp!
Onderzoek naar hamsters
Moderator: Sylvia.
Re: Onderzoek naar hamsters
Oproep aan hamster- en cavia-eigenaren!
Voor het project Happy Pets zijn we op zoek naar hamster- en cavia-eigenaren die hun ervaringen willen delen over het houden en verzorgen van deze diersoorten.
In dit project verdiepen we ons in de factoren die van invloed zijn op de keuzes van hamster- en/of cavia-eigenaar rondom het houden en verzorgen van de dieren. Jouw ervaringen en inzichten zijn daarbij ontzettend waardevol.
Daarom organiseren we een koffercanvas-sessie waarbij we met een kleine groep in gesprek gaan.
Datum: Donderdag 5 maart
Tijd: 12:30 โ 14:30 uur
Ben jij erbij?
Voldoe je aan bovenstaande en wil je deelnemen? Stuur dan snel een berichtje naar lectoraat.hai.dronten@aeres.nl en vermeld daarbij of het gaat om hamster of cavia of beiden.
Voor het project Happy Pets zijn we op zoek naar hamster- en cavia-eigenaren die hun ervaringen willen delen over het houden en verzorgen van deze diersoorten.
In dit project verdiepen we ons in de factoren die van invloed zijn op de keuzes van hamster- en/of cavia-eigenaar rondom het houden en verzorgen van de dieren. Jouw ervaringen en inzichten zijn daarbij ontzettend waardevol.
Ben jij erbij?
Voldoe je aan bovenstaande en wil je deelnemen? Stuur dan snel een berichtje naar lectoraat.hai.dronten@aeres.nl en vermeld daarbij of het gaat om hamster of cavia of beiden.
- Sicos
- Beheerder
- Hamsters: 1 rusje
- Leeftijd: 49
- Contacteer:
Voor mensen die niet weten waar Dronten ligt (ik wist het ook niet). Dat is in de kop van Flevoland --> https://www.google.com/maps/place/Dront ... FQAw%3D%3D
Leuk initiatief! Helaas onmogelijk voor mij om erbij te zijn.
Mag ik vragen waarom er onderzoek gedaan wordt naar zowel hamsters als cavia's? Qua houden en verzorgen zijn deze toch erg verschillend, vandaar dat ik me dit afvroeg waarom gekozen is voor deze twee diersoorten.
Mag ik vragen waarom er onderzoek gedaan wordt naar zowel hamsters als cavia's? Qua houden en verzorgen zijn deze toch erg verschillend, vandaar dat ik me dit afvroeg waarom gekozen is voor deze twee diersoorten.
Remy
In memoriam
โฅ Mort โฅ
โฅ Napoleon โฅ
โฅ Phoebe โฅ
โฅ Penelope โฅ
โฅ Sir Camelot โฅ
โฅ Dory โฅ
โฅ Linus โฅ
In memoriam
โฅ Mort โฅ
โฅ Napoleon โฅ