Waar heb jij de hamsterkooi(en) staan?

Wissel hier ervaringen uit over de woning van je hamster: o.a. kooisoorten en -merken, bodembedekking en inrichting.

Moderator: Sylvia.

LaiN

Waar heb jij de hamsterkooi(en) staan?

Bericht door LaiN »

Ik vroeg me af waar iedereen de hamsterkooi heeft staan :D die van mij staan op mijn slaapkamer. Wel lastig als ik in de avond wil slapen, dan gaan ze namelijk naar het washok toe voor eventjes. Ik heb het er met mijn ouders over gehad om ze evt in de woonkamer te zetten. Wel in een ruimte afgesloten van de echte woonkamer (onze kamer bestaat uit 2 delen) zodat ze wat minder last hebben van rook/tv etc.

Maar was benieuw waar die van jullie allemaal staan :D

inky
Leeftijd: 34

Bericht door inky »

Mijn staat (de spanning stijgt :wink: ) in de woonkamer.

Als er grote honden komen verhuist ze even naar boven.
bridgetvh

Bericht door bridgetvh »

De mijne staan ook in de huiskamer.

Ik heb 2 delen huiskamer. Van de hamsters staat er 1 naast de bank op een tafeltje en staat er 1 tussen de tv kast en de kachel. De gerbils staan in de achterkamer naast het computerburo op de grond.
[color=indigo][size=84]Hamha!

Greetz, Bridget[/color][/size]
Snadraa
Leeftijd: 40

Bericht door Snadraa »

Mozes staat gewoon op mijn kamer. Ik ben ook eigenlijk altijd op mijn kamer, dus dat is wel zo gezellig.

Als Mika komt gaat mijn vader het kastje waar Mozes op staat gewoon verlengen, dus dan komt Mika ook gezellig hier.
Groetjes van Sandra, Floris, Lotje, Zelano, Alanda en kabouter Otje
kissme4life
Leeftijd: 47

Bericht door kissme4life »

mijn hamsters staan nu even tussen de serre en me woonkamer in want de kerstboom staat op hun plekkie

dalijk na 6 januari gaat ik de boel omgooien hier en komen ze lekker gezellig in de woonkamer
Ik ben op 26-09-2006 om 17:19 Tante geworden van een nichtje
Haar naam is Jeahley Jahliya
Regina

Bericht door Regina »

Mijne staan bij mij op m'n kamer. Vinden zij wel leuk, want dan krijgen ze alle aandacht. Ik wat minder(als ik wil slapen bijvoorbeelt :lol: )
Cocó

Bericht door Cocó »

Mijn hamsters hebben een eigen kamer in ons huis :bloos:
Dit omdat het veel (grote) kooien zijn en het is ook wel zo handig als ze een eigen kamer hebben. Niemand heeft er zo last van en kunnen ze doen wat ze willen. Daarnaast is de kamer hamsterproof dus kunnen ze regelmatig lekker los rond lopen.
rodney

Bericht door rodney »

Coco schreef:Mijn hamsters hebben een eigen kamer in ons huis :bloos:
Dit omdat het veel (grote) kooien zijn en het is ook wel zo handig als ze een eigen kamer hebben. Niemand heeft er zo last van en kunnen ze doen wat ze willen. Daarnaast is de kamer hamsterproof dus kunnen ze regelmatig lekker los rond lopen.

whow! dat vindt ik nou eens super! Alleen jammer dat wij een 2 kamer appartementje hebben en dat dus niet kan....

Snickers en Rodney staan bij ons gezellig in de woonkamer!
knuf van rodney en snickers

[img]http://www.hamster.landseer-berlin.de/assets/images/hamwheel.gif[/img]
bloem

Bericht door bloem »

Mijn hamster en caafjes kooi staan allebei op mijn slaapkamer...:)gezellig als je gaat slapen!!
lieve kruimeltje, pluisje, turbo en maxi.. jullie leven mocht niet lang zijn, veel plezier saampjes..
biawa

Bericht door biawa »

Mijn hamsters staan ook in mijn woonkamer. Tristan staat gezellig op mijn bureau en Zeus staat op de grond (geen zorgen, het is een dichte Duna-bak dus met de tocht heb ik geen problemen). Ik heb vroeger toen ik nog bij mijn ouders woonde ook wel eens een hamster op mijn slaapkamer gehouden, maar dat vond ik toch wel een herrie 's nachts!
Helene

Bericht door Helene »

mijn hamsters staan op zolder. Daar staan ook alle hamsterspulletjes en er is lekker veel ruimte want dat had ik wel nodig voor 10 kooien.
(waarvan er nu 3 leegstaan) Ook heb ik daar een ventilator en rolgordijnen voor de ramen omdat de temperatuur in de zomer nog al eens kan oplopen :o !
De zolder is redelijk hamsterproof gemaakt aangezien ze al meerdere keren zijn ontsnapt. Maar loslopen laat ik ze niet te vaak. :)

Knaagdierfreak

Bericht door Knaagdierfreak »

Die van mij staan in de woonkamer. Ik heb 1 hamster een week in mijn kamer gehad, maar ik kon niet slapen... dus die ging weer naar beneden.
-xxx-jes van de hamsters, de konijnen & van mij!!!!
Kamino

Bericht door Kamino »

Gandalf staat op mijn slaapkamer. Na vaak heen en weer te slepen snachts vanwege het lawaai staat hij er nu permanent; het is een rustig kereltje geworden en hij maakt me niet meer wakker. Kamino staat beneden in de computerkamer. Zo ver mogelijk weg van Gandalf anders worden ze gek van elkaar (mannetje en vrouwtje). In de winter zet ik haar soms wel in een andere kamer omdat het daar wat warmer blijft.

Esther
[color=blue][size=75]Groetjes van Esther[/size][/color]
jeffrey

Bericht door jeffrey »

mijn kooi staat beneden op de grond :D
Eveline
Leeftijd: 49
Contacteer:

Bericht door Eveline »

Op dit moment: 5 kooien in de woonkamer. Wel zo gezellig, vind ik. Hoewel ik af en toe toch meer tijd doorbreng boven achter de computer, en de hammies dan alleen staan...
Maar in de woonkamer kunnen ze goed loslopen.
Groetjes van Eveline
Gesloten