Kijk eens wat ik bij de rattenwinkel zag staan!
Wilgen speelhuis
Leuk speelhuis gemaakt van wilgentakken. Kan veilig aan geknaagd worden.
Afmetingen: 24 x 14 x 17 cm
Geschikt voor de kleinere ratten.
Prijs: € 11,00 Art.nr: 4306
Misschien dat ik dit nog een keer ga kopen voor Govert, ik vind hem zo gaaf!
oww die is inderdaad leuk!
morgen is de dierenvoordeelshop hier om de hoek weer open.. ga ik daar even neuzen.. hihi
*Als de moed je in de schoenen zakt, ga dan eens op je hoofd staan... *
De hamsters: Anak, Sneaky, Prientiel, Sunny en Pipo (plus nog 2 jonkies van Sneaky)
Ketjil en Oude Teuntje, mijn lieverdjes op de regenboogbrug
Niekes schreef:oww die is inderdaad leuk!
morgen is de dierenvoordeelshop hier om de hoek weer open.. ga ik daar even neuzen.. hihi
Mag ik vragen waar in apeldoorn de dierenvoordeelshop zit??
Ik (of mijn ouders) komen regelmatig aan die kant van het land, en ik zou het leuk vinden om daar ook eens te gaan kijken
Ontopic: Ik vind die houtenhuisjes er ook leuk uitzien, maar ivm de hygiene heb ik toch liever een plastic huisje
(die zijn veel makkelijker af te wassen e.d)
Niekes schreef:oww die is inderdaad leuk!
Mag ik vragen waar in apeldoorn de dierenvoordeelshop zit??
Ik (of mijn ouders) komen regelmatig aan die kant van het land, en ik zou het leuk vinden om daar ook eens te gaan kijken
quote]
In Apeldoorn-zuid... Op winkelcentrum kayershof (ook wel bekend als mgr. nolensplein).
Ze komen van heinde en verre om daar dierenspullen te halen (ze verkopen geen beesten, alleen benodigdheden) want het kan heel veel schelen.
Wil je het precieze adres, kun je me altijd pmen he..
*Als de moed je in de schoenen zakt, ga dan eens op je hoofd staan... *
De hamsters: Anak, Sneaky, Prientiel, Sunny en Pipo (plus nog 2 jonkies van Sneaky)
Ketjil en Oude Teuntje, mijn lieverdjes op de regenboogbrug
Ik ga vandaag naar de winkel voor een jumbo wheel maar ik kijk gelijk voor een houten huisje. Dan niet zo'n gave als op de plaatjes maar wel gewoon een huisje.
Ja ik zit ook altijd te kijken naar de houten speeltjes.. hier in de dierenwinkel waar ik altijd ga hebben ze ook altijd van die leuke dingen, zelfs een houten kasteeltje, met allerlei hokjes en kamertjes, echt super gaaf! En niet eens zo heel duur, meestal niet duurder dan een euro of 15 ofzo.. Maarja t past niet in mijn hok