[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1091: Undefined array key 0 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1091: Trying to access array offset on value of type null [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Undefined array key 0 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Trying to access array offset on value of type null [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Undefined array key 0 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Trying to access array offset on value of type null Nieuwe hamster! Naam bekend! Hij heet Roman. - Hamsterforum
Ik heb vandaag een nieuwe hamster gekocht in een tuincentrum. Het is een blauw-wildkleur in beginnend wintervacht. En hij is heel erg schattig. Over de naam ben ik het nog niet eens, ik neig wel een beetje naar Roman, naar Roman Polanski. Sisko vind ik ook wel leuk, want vinden jullie? Hij woont in een Rainbowkooi.
Ik wees meneer aan en hij werd pardoes in een kartonnen doosje gemikt waar de luchtgaatjes half dicht werden geplakt met plakband. Vervolgens ging de hamster in kwestie het plakband aflebberen. Hij is behoorlijk rustig, alleen wil nog niet gewurgt. Logisch. Morgen ga ik beginnen met hem aan me te laten wennen.