Sorry Cocó, Hillegom is iets te ver voor mij om om te rijden om je op te halen....misschien melden anderen zich nog wel. Het duurt nog even voordat het 26 juni is. Je zou een carpool-oproep kunnen plaatsen?
Wil je een blijvende herinnering (tekening) van je hamster (of ander huisdier)?
Kijk eens op AtelierBrigitte of lees mee op mijn weblog
B'elanna Torres schreef:Barneveld ligt boven Ede, in Gelderland.
Sorry Cocó, Hillegom is iets te ver voor mij om om te rijden om je op te halen....misschien melden anderen zich nog wel. Het duurt nog even voordat het 26 juni is. Je zou een carpool-oproep kunnen plaatsen?
da's ver.
dan denk ik dat ik niet ga.
in woon in noord-holland.
helemaal bijna bovenin...
in medemblik.
B'elanna Torres schreef:Barneveld ligt boven Ede, in Gelderland.
Als je uit Arnhem moet komen is dat inderdaad wel erg ver om rijden
Als het eenmaal zo ver is (over twee maanden ofzo) dan zal ik wel zo'n oproep plaatsen, maar ik denk dat ik er nu wat vroeg mee ben aangezien bijna niemand nog zeker weet of hij/zij gaat.
Wat ik ook kan dan doen een stukje met de trein reizen, en vanaf een station misschien ergens opgepikt kan worden.
Maarja, dat zie ik dan wel
Misschien ga ik, maar alleen als ik goed vervoer kan regelen...
Is dat die brief die je kreeg tijdens de Exoknaag?
Lijkt me wel leuk. Ik zou dan graag Mickey en Minie laten keuren.
www.stabyhoun.nl
Zouden jullie willen stemmen? http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1680715991523&set=a.1680710391383.88156.1646263442
Klik op de link en dan op: "Vind ik leuk". Thanks!
ikw il ook graag ernaartoe, maar inderdaad vervoer moet eerst maar goed te regelen zijn
www.stabyhoun.nl
Zouden jullie willen stemmen? http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1680715991523&set=a.1680710391383.88156.1646263442
Klik op de link en dan op: "Vind ik leuk". Thanks!