update 5 mei: Jessy heeft eindelijk rust....

Voor alle vragen over de gezondheid van je hamster

Moderator: Sylvia.

Marian

update 5 mei: Jessy heeft eindelijk rust....

Bericht door Marian »

....bijna op. Ze is nu 1 jaar en 9 maanden en loopt echt op haar laatste benen. Ze is in een paar weken tijd 40 gram afgevallen, kan nauwelijks meer lopen met haar achterhand, eet bijna niets meer en slaapt erg veel. Het zou me niks verbazen als ze deze week komt te overlijden.
Jammer, het is nog steeds een echte lieverd, die dochter van Sitah en de oma van Sarina.

Jessy in betere tijden:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anonymous op 05 mei 2004, 23:15, 7 keer totaal gewijzigd.

Sandra
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door Sandra »

tja wat moet ik zeggen, sterkte.
hoop dat ze geen pijn heeft ofzo omdat ze zo is afgevallen.
Groetjes Sandra, syrische hamster fokster sinds 26 januari 2004.
Hamstery il Criceto
http://www.vansandra.nl
HIC on Facebook
Snadraa
Leeftijd: 39

Bericht door Snadraa »

Zal ik je even eerlijk zeggen dat mijn hart een keer oversloeg door de titel :shock: Die mooie oude Jessy..

Geef haar nog maar een paar mooie laatste dagen. Heel veel sterkte alvast! Volgens mij betekend Jessy heel veel voor je.
Groetjes van Sandra, Floris, Lotje, Zelano, Alanda en kabouter Otje
Eveline
Leeftijd: 48
Contacteer:

Bericht door Eveline »

Jessy is een schat! Ik wens haar een rustige laatste tijd voor de regenboogbrug.
Groetjes van Eveline
Marian

Bericht door Marian »

hahahaa, pakkende titel hè! Zo komt er tenminste nog eens iemand op dit topic kijken. Jessy betekent inderdaad erg veel voor me. Er is steeds 1 hamster die hier tot zijn/haar dood mag blijven, de anderen gaan meestal eerder naar een ander goed adres, zoals bv. Sarina naar Yvonne W.
De laatste die hier overleden is was Sitah, de moeder van Jessy. Dat was alweer in augustus 2003. Op de een of andere manier is die bloedlijn echt heel bijzonder voor mij. Waarschijnlijk omdat die lijn nog terugvoert naar mijn allereerste zelfgefokte hamster Tommy.
Gelukkig heb ik Sary nog, de dochter van Sarina. Dat is dan de volgende in de lijn die tot haar dood hier mag blijven denk ik.
Jesy heeft volgens mij geen pijn. Het is gewoon ouderdom. Als ze zich laat zien, wat niet zo vaak meer is, dan is ze overduidelijk aanwezig en laat ze niks merken van pijn o.i.d. Mocht dat wel zo zijn, dan laat ik haar natuurlijk niet lijden.
RoboHamu
Contacteer:

Bericht door RoboHamu »

Veel knuffels aan Jessy en sterkte voor jou in haar laatste dagen.
Selena
Leeftijd: 47

Bericht door Selena »

Ik hoop dat Jessy rustig in zal slapen zonder veel pijn. logisch dat je zoveel hecht aan deze creme lijn. Het is jouw eigen product om het even zo te zeggen.
Mooie foto is dat toch he dat donkere creme steekt af op het blauwe doek en de oogjes glimmen helemnaal!!!!
groet en sterkte
Frida
Leeftijd: 43

Bericht door Frida »

Veel sterkte!! :( een mooie hamster met een mooi leventje. LUVS van mij en Noirtje
[b]G[/b]roeten [b]F[/b]rida

[i]De beste site ooit[/i]: [url=http://www.kijkenluister.net/enter/sites/tunes_kids/cartoontune_view.htm]Echt waar![/url]
Kamino

Bericht door Kamino »

Ik schrok ook even toen ik de titel zag! Gelukkig is het nog niet helemaal gedaan... Mijn Gandalf is nu ook echt een stokoud ventje. Verwen m maar lekker Marian, dat doe ik ook.
[color=blue][size=75]Groetjes van Esther[/size][/color]
Marjet
Leeftijd: 38

Bericht door Marjet »

Ik schrok ook enorm van de titel, ik wist niet hoe snel ik hem aan moest klikken..

Geef haar nog een paar hele fijne daagjes Marian, het is goed om te weten dat ze zal sterven aan ouderdom ipv aan een ziekte oid..
[size=75]Even geen hamsters voor mij[/size]
Dieuwke

Bericht door Dieuwke »

Verwen haar maar de laatste dagen :(
Cocó

Bericht door Cocó »

Oh wat jammer nou :(
Sterkte!
Tjikkiej

Bericht door Tjikkiej »

Jeetje...wat erg...ik schrok me rot ik wou snel weten wat de titel aanvulde...gelukkig leeft ze nog!

Veel sterkte met Jessy en ik hoop dat ze nog een tijdje vrolijk door het leven gaat! :)
[color=pink][b][u]Groetjes Femke en Kusziej Voor Alle Hammies!!!![/u][/b][/color] [color=red]Yey!!! Ik Krijg Binnenkort Mijn Eerste Hamster!!!!![/color]
dj hamie (charon)

Bericht door dj hamie (charon) »

ik hoop dat ze nog een tijdje blijft leven,en dat ze dan nog veel plezier krijgt.
heel veel sterkte met je hamster.
snufke is de liefste van alemaal.
het is echt een schatje.
groetjes SNUFKE en IK CHARON.
Marian

Bericht door Marian »

Ik denk niet dat het nog lang zal duren met Jessy. Vanmorgen ging ik om 7 uur de hamsters voeren en toen zag ik bloed op het dak van haar slaaphuis en wat bebloed papier in de kooi. Toen ik het dakje eraf haalde ( is afneembaar), zag ik dat ze gelukkig nog leefde maar er was behoorlijk veel bloed in haar nestje.
Gisteravond had ik al gezien dat het uiterste puntje van haar staart bebloed was, verder niks. Ik weet nog niet of het bloed van haar staartje komt of uit haar binnenste.
Vanmiddag toen ik thuiskwam heb ik direkt gekeken hoe het met haar was. Ze lag te slapen en ademde duidelijk, maar ze werd niet wakker van mijn gerommel. Ook is ze vanavond niet tevoorschijn gekomen om te eten.
Ik zal vanavond nog eens kijken hoe het met haar is en waar het bloed nu precies vandaan komt. Het zit echt alleen maar aan haar staartje, vreemd!
Als het morgen slechter met haar gaat denk ik dat ik haar laat inslapen.
Hier nog even een foto van Jessy zoals ik haar vanmorgen om 7 uur aantrof.

Afbeelding
Plaats reactie