Veel van mijn hams hebben een plek in de kooi waar je ze het meest zal aantreffen. Maar hoe zit dat met jullie hamsters? Ook een favo plekje?
Aivy zit hier het liefst op of in haar kokosnoot
Op haar kokosnoot heeft ze mooi overzicht...en in de kokosnoot is een vaste plaats om eens uitgebreid te wassen. Ik heb daar alleen geen duidelijke foto van jammergenoeg.
Liefs Irene. Mama van Tessa en Esmée (2013). Baasje van poezebeesten Mies en Moortje en konijnevriendjes Hajo, Suus, Jelle en Indi
Miep zit altijd op haar hangmatje
Hans valt altijd in slaap op zijn verdieping
En Grietje zit het liefst op de bovenste verdieping
Sander
Mijn syrische hamster: Joni en Bolletje Kiki
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
Hamham graaft het liefst zijn voerbakje uit.
Bebe zit het liefst onder haar houten brug.
Pebbles draait het liefst rond in haar king size radje.
& Milka graaft het liefst de hele avond in haar zandbadje & lekker rollen.
chicky zit heel vaak bij zijn drinkfles zonder te drinkel lolly die zit altijd in zijn looprad en lilly ligt op zijn kop de graven in een wc rol heel vaak tot er niks meer van over is
Hmmm, nu moet ik even goed denken... Henna heeft twee favoriete plekjes: In haar lab en op haar wilgenbrug vlak onder de tralie, waardoor ze moet bukken Mal beest
Groetjes van Nina en Hannibal. Dag José, Henna, Feline en Uuft...
Knorretje is het liefst ONDER d'r voerbakje
Bibi zit het liefst in haar slaapzak
& Tarzan zit het liefst in haar mandje (wassen, etc) óf op een van de hogere verdiepingen! Aandachttrekkertje
Desie slaapt tot heel laat in de avond, en dan lig ik al op bed of ben ik nog beneden Ik zou het niet weten. Ik denk dat ze nu het liefst in haar nestje ligt, beest wordt al zo oud...!