Njah de tittel zegt al genoeg
Hoe groot moet een radje zijn voor een syrtje.?
ik heb en goed radje gezien dat er hier veel hebben:
maar deze kost €19.90 en met verzendingskosten €31.90 (ong. 27 cm)
is dit radje evengoed of niet.?: deze kost €5.95 en met verzendingskosten dan €17.95 maar is dan wel maar 22cm.
welk is het beste .?
is het 2e evengoed als het 1e of zou ik het eerste zker moeten nemen.?
Dat 'moet' helemaal niet. De minimummaten voor een loopwiel voor een Syr staan op dit forum nog steeds op 18cm doorsnee. Ik ben het daar persoonlijk niet mee eens en mijn Syren hebben 30cm en mijn Russen 20cm. Maar zomaar even een mening geven zonder argumentatie is niet helemaal je van het.
De reden waarom ik 30cm aanhoud voor Syren is omdat ze dan ècht recht lopen, niet alleen op hoge pootjes voor een rechte rug. Gewoon zoals ze ook door de ren crossen als ze in de ren zitten, recht, gewoon laag op de pootjes, niet het hoofdje omhoog geheven. Ik vind dat dit beter is voor het beestje. 30cm wieltjes zijn meestal inderdaad duurder, helaas. Ik raad het alleen wel aan ja.
Alles op een Rijtje. De Syrische hamster : Senri. Het vlinderhondje : Robin en de dikstaartgerbil : Kip.
vanaf 20 cm is een loopwiel doenbaar voor een syr.
Groter is beter, maar het is niet van moeten hoor...
Wou je hem bestellen op fretten.nl, dan wil ik eventueel samen met jou een bestelling doen en zijn de verzendkosten 6 euro = delen door 2 = 3 euro ? (Het is Karen trouwens;-))
Friemel schreef:vanaf 20 cm is een loopwiel doenbaar voor een syr.
Wou je hem bestellen op fretten.nl, dan wil ik eventueel samen met jou een bestelling doen en zijn de verzendkosten 6 euro = delen door 2 = 3 euro ? (Het is Karen trouwens;-))
Ooh jaah da zou gemakkelijk zijn
khoor u nog wel op msn
Friemel schreef:vanaf 20 cm is een loopwiel doenbaar voor een syr.
Ooh jaah da zou gemakkelijk zijn
khoor u nog wel op msn
x
Ik ga het radje bij Zooplus kope das vele goekoper
Ik zou voor het Wodent Wheel van 27 cm gaan. Ik heb ze zelf ook en daarvoor had ik die Europet loopwielen van 22 cm. Je ziet echt dat ze er veel beter in lopen en ook veel beter kunnen rennen. Ik zou dus voor de eerste gaan Overigens kosten ze bij zooplus nog geen 20 euro. Vanaf 29 euro is het verzenden gratis. Dus je kan beter nog wat spulletjes of voer kopen dan betaal je geen verzendkosten maar je bent wel ongeveer hetzelfde bedrag kwijt
Sander
Mijn syrische hamster: Joni en Bolletje Kiki
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
svdb schreef:Ik zou voor het Wodent Wheel van 27 cm gaan. Ik heb ze zelf ook en daarvoor had ik die Europet loopwielen van 22 cm. Je ziet echt dat ze er veel beter in lopen en ook veel beter kunnen rennen. Ik zou dus voor de eerste gaan Overigens kosten ze bij zooplus nog geen 20 euro. Vanaf 29 euro is het verzenden gratis. Dus je kan beter nog wat spulletjes of voer kopen dan betaal je geen verzendkosten maar je bent wel ongeveer hetzelfde bedrag kwijt
Sander
Jah dat is waar,,ik heb nu zo een radje proberen te bestellen maar ik kreeg een mail dat het niet ging en dat ze mijn bestelling aan de kant hadden geschoven en dat ik moest bellen met al mijn gegevens ofzoiets maar ik had dat allemaal ingevuld
moet ik dan toch nog bellen.?