Volgens mij heeft niemand hier op het forum zo'n ding. Hamsters zijn ook veel te klein en te beweeglijk voor tuigjes; die hebben zich er in no time weer uitgewurmd
Het lijkt me een heel karwei om die om te krijgen bij een hamster.. Ik denk dat je je hem beter los kunt laten in een ren of een kamer zonder ontsnap-mogelijkheden.
Vroeger had ik zo'n ding voor mijn konijn *schaam* en ik weet wel dat hij daar weleens uit ontsnapte, dan was dat bij mijn konijn niet zo'n ramp, aangezien hij zo tam was als het maar kon. Maar als dat gebeurt bij je hamster en hij of zij neemt de benen (oke, de pootjes ) dan wens ik je veel succes met er achter aan rennen. Ik zou het dus persoonlijk niet doen. Buiten dat, vind ik het ook zielig, laat een dier dan lekker rondlopen i.p.v aan zo'n tuigje.
Niemand vind het leuk om aan een tuigje te zitten een hond ook niet, die proberen ook altijd door te lopen.
En mensen willen toch ook niet aan zo'n lijntje zitten??
Dus waarom zou een hamster dat wel willen?
'K vind het een beetje een vreemd idee, als je opeens een hamster over straat loopt aan een tuigje
Naantje1998 schreef:Niemand vind het leuk om aan een tuigje te zitten een hond ook niet, die proberen ook altijd door te lopen.
'K vind het een beetje een vreemd idee, als je opeens een hamster over straat loopt aan een tuigje
vind t ook een slecht idee. Als ik m'n hamster wil "loslaten" kruipt hij in z'n bol om lekker te rennen. Veel beter idee en lijkt mij wat veiliger dan zo'n tuigje. Pff wat ze al niet verzinnen voor zo'n beestje..
Naantje1998 schreef:Niemand vind het leuk om aan een tuigje te zitten een hond ook niet, die proberen ook altijd door te lopen.
vind t ook een slecht idee. Als ik m'n hamster wil "loslaten" kruipt hij in z'n bol om lekker te rennen. Veel beter idee en lijkt mij wat veiliger dan zo'n tuigje. Pff wat ze al niet verzinnen voor zo'n beestje..
een loopbal is ook niet veilig.
Albert ♥
Rip* Mijn lieve syrtjes Puk, Tos, Kas, Isidore en rusje Kamiel
o de mijne heeft hele kleine luchtgaatjes en vind het prima om er in te lopen! Hij struikelt zelfs over z'n eigen pootjes zo hard wil ie lopen verschilt per hamster denk ik.
Op die website staat het artikel erg stom beschreven vind ik.
Helemaal vanuit het oogpunt van de mens/ het kind.
Zoals dat de andere dieren naar buiten kunnen en de hamster binnen zit. Nou.. hamsters zijn nachtdieren en slapen overdag toch, dus zo'n ramp is dat niet. En waarschijnlijk gaat niemand zijn hamster savonds/snachts uitlaten. Zowiezo is het dan ook weer een stuk kouder.