Heel lief zachtjes piepen..
Moderator: Sylvia.
- LollyPoppiie
- Hamsters: Puk, & Pien
- Leeftijd: 31
Heel lief zachtjes piepen..
Ik was op zoek in de kast, wat ik kwijt was, tot ik plots heel schattig gepiep hoor. Ik bleef even kijken, en mijn hamster Tik, bleef doorpiepen. Ik pakte Tik op, en het bleef doorpiepen, ik vond het eigenlijk heeeeel schattig.
Ik liet het mijn moeder horen, en die wou graag weten waarom mijn hamster, nou piept! Het is niet van dat harde piepen/krijzen maar echt, heel zachtjes, en heel schattig piepen. Het leek wel soort van 'spinnen'.
Na een tijdje in me hand gehad, werd het minder, en heb ik het terug in zijn hokje gezet.
Ik liet het mijn moeder horen, en die wou graag weten waarom mijn hamster, nou piept! Het is niet van dat harde piepen/krijzen maar echt, heel zachtjes, en heel schattig piepen. Het leek wel soort van 'spinnen'.
Na een tijdje in me hand gehad, werd het minder, en heb ik het terug in zijn hokje gezet.
TIKPUK&PIEN!
† Tak 25/01/'10 † 25/11/'10 †
-
Naantje1998
- Contacteer:
-
Anoukje
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Hee, grappig. Wat jij beschrijft als spinnen vroeg ik me laatst ook af bij mijn hamster..
Die maakt een soort "klikjes" als ik hem oppak en vervolgens kruipt ie helemaal in mn hand!
Denk niet dat het kwaad kan, hoor.
Misschien wilde je hamster eventjes aandacht
Die maakt een soort "klikjes" als ik hem oppak en vervolgens kruipt ie helemaal in mn hand!
Denk niet dat het kwaad kan, hoor.
Misschien wilde je hamster eventjes aandacht
Leef je leven in het nu. Het verleden is geweest en de toekomst bestaat (nog) niet!
- ikkeislaura
- Hamsters: Lilli
- Leeftijd: 39
- Contacteer:
- Doryan Echo
- Leeftijd: 29
- MarieHammie
- LollyPoppiie
Nee, het was zeker geen klappertanden, gewoon heeeeeeeeel zachtjes, piepen, maar het was niet van dat harde, maar, ja.. 'spinnen' ofzoiets! Het klonk heel schattig, Het leek niet of hij bang was, ofzo.. Maar, ik kan het niet zo goed meer beschrijven hoe het was, want het is al weer tijdje geleden.
Edit: Ik was lang bezig in de kast zoeken, en toen opeens begon hij geluid te maken, en ik hem opakken, bleef hij doorgaan.. (klonk heel schattig) en ik hem dus een tijd in mijn hand gehad, en op een gegeven moment hield het op.
Edit: Ik was lang bezig in de kast zoeken, en toen opeens begon hij geluid te maken, en ik hem opakken, bleef hij doorgaan.. (klonk heel schattig) en ik hem dus een tijd in mijn hand gehad, en op een gegeven moment hield het op.
TIKPUK&PIEN!
- LollyPoppiie
- LollyPoppiie