@ Sandra: is het ook, dit is echt niet fijn voor hamsters. Gelukkig wilde deze knappe vent wel even voordoen HOE klein dat precies is. Hij heeft er verder niet in hoeven lopen. Deze foto is wel érg geschikt om mensen duidelijk te maken dat 15cm voor syren grenst aan dierenmishandeling.
yvonne1987 schreef:Ok bedankt voor de tips.
Ik wil ook deze bestellen: Trixie schommeltunnel
Ervaring mee???
Ik niet, maar ik geloof dat Kelly (Sheena) die heeft...
yvonne1987 schreef:Ik ga de CRICETI 15 van ferplast kopen dus moet op zich voldoende ruimte zijn toch? We hadden de duna fun maar die ga ik ruilen omdat ik op het forum las dat hij toch te klein is.
En dat grote wiel dus. Zag dat je op mijn andere post gereageerd had en ga inderdaad de grote bestellen. Beter in een keer goed dan achteraf merken dat hij niet goed is.
Nogmaals bedankt

De Criceti 15 is heel fijn

Je hebt er super veel ruimte in. Maar als je er ook een 30cm Karlie radje inzet, zou ik niet voor dat huisje met 4 kamers gaan. Dan houdt je hamster niet zoveel loopruimte meer over.
Dat hoekhuisje is dan wel leuk. Maar... als je de verdieping die je erbij krijgt erin wilt houden dan wordt het super vol.
Als ik mocht kiezen, zou ik in de kooi wel de verdieping + rad doen en je beestje zelf een lekker hol onder de verdieping laten maken. Dat doe ik tenminste altijd met die kooi.