Heaven en Milow zijn beide afkomstig van Hamsterzucht Milaja. Heaven is daar ook gedekt en nadien is ze bij mij komen wonen. Ik mag haar nestje opvoeden en het is mijn B-nestje. Nadien zal Heaven ook bij mij blijven wonen. Daarvoor heel erg bedankt Sarah !
De papa van dit nestje is Milow von Milaja.
Milow is een Silver Pearl DS korthaar en is momenteel vader van het O-nestje van Hamsterzucht Milaja.

De mama van dit nestje is Heaven von Milaja. Ze is echt een schat van een hamster! Ze houdt van koekies, knuffels, aandacht,... Echt een geweldige hammie!Heaven is een Zilvergrijs Sepia Langhaar meisje en heeft reeds met succes het N-nestje bij Hamsterzucht Milaja opgevoed.

Het kan zijn dat ik enkele kleuren over het hoofd heb gezien, het zijn er zo'n hele boel dat ik amper wist welke ik al vermeld had en welke niet...
Ik verwacht:
1) Langhaar en korthaar
2) Driekleur, Schildpad, Dominantspot, Effen
3) Zwart, Zilvergrijs, Roest, Oranje, Geel
4) Zilvergrijs roest, Honey, Honey Black, Silver honey, Silver honey black, Blond RO,Champagne, Zilver champagne, Chocolade, Zilver chocolade, Dingy Black, Zilverzwart, Dove, Zilverdove, Silver pearl, Silver pearl black, Yellowblack
Kans op (als Heaven crème draagt en Umbrous is):
1) Crème
2) Offwhite, Offwhite RO, Wit donkeroog, Wit roodoog, Caramel, Caramel RO, Zilvercaramel, Chocolade sepia , Koper, Zilver koper, Mink, Silvermink, crème RO, Donkersepia, zilversepia
Alle kleuren met zilvergrijs worden zowel in heterozygoot als homozygoot verwacht.
Reserveren kan, mag je steeds naar me pm-en!
Alle reservaties worden in overleg met Sarah besproken.
1. Hamstery Amaryllis (fokdier)
2. Hamstery von milaja (fokdier)
3. Jana (huisdier)
4. Yvonne en Esmee (huisdier)
5.