Show je voer en snoepjes!
Moderator: Sylvia.
-
maximedekoning
- Leeftijd: 28
Show je voer en snoepjes!
bij een ander forum (hammie hamster?) was er een topic show je voer en snoepjes, Goed ideetje? 
www.hamsterydekoning.weebly.com
ik heb vandaag hondenkoekjes gehaald in de vorm van diertjes(oliefantjes enzo) en ik heb doppinda's, en soms vis ik een paar zonnebloempitjes uit het hamstervoer en geef dat zo uit mijn hand aan Dino 
Ik zal binnenkort nog wel een foto maken van de dierenkoekjes, ze zien er zo leuk uit!
Ik zal binnenkort nog wel een foto maken van de dierenkoekjes, ze zien er zo leuk uit!
Hamster: Dino(syr)
-
punkie
- Leeftijd: 40
- Contacteer:
Waar ik het bewaar:

Op deze foto had ik het wat netter neergezet zodat je alles ziet:

De gedroogde banaante en de baconkoekies:

Het hamstervoer, van links naar rechts is het Prestige hamster nature dan Vitakraft brokken (zodat de kooi niet meer ruikt
niet dat ik daarvoor heb want je ruikt ze toch ) en dan Prestige hamster crispy.

Dan heb ik in zakjes tarwe-aren, zonnebloempitten/pijnboompitjes, vanille koekjes in dierenvormen en pinda's:

Op deze foto had ik het wat netter neergezet zodat je alles ziet:

De gedroogde banaante en de baconkoekies:

Het hamstervoer, van links naar rechts is het Prestige hamster nature dan Vitakraft brokken (zodat de kooi niet meer ruikt

Dan heb ik in zakjes tarwe-aren, zonnebloempitten/pijnboompitjes, vanille koekjes in dierenvormen en pinda's:

Groetjes van Astrid
† Pluis, Nona, Demi, Sam, Sunnie, HenQ, Max, Sandy, Lisha, Winnie, Tahra, Witje, Bram, Snoopy, Rick †
† Pluis, Nona, Demi, Sam, Sunnie, HenQ, Max, Sandy, Lisha, Winnie, Tahra, Witje, Bram, Snoopy, Rick †
-
HamsterLoveXx
- spacemonkey
- Leeftijd: 40
Het voer: Versele Laga Hamster Nature en voer van Aveve

Het voer van Aveve valt bij Jonne totaal niet in de smaak, gelukkig lust Oskar het wel.
Knaagstick

De gezonde snoepjes: vogelzaad; cornflakes-achtige dingen, wortelchips en erwtenchips(de cornflakes vallen niet in de smaak dus het is vooral dat wat nog overblijft); Versele Laga Snack Herbs & Fibres

Hartjeskoekjes en yoghurtdrops

Verder krijgt hij regelmatig ook nog pijnboompitten en doppinda's.

Het voer van Aveve valt bij Jonne totaal niet in de smaak, gelukkig lust Oskar het wel.
Knaagstick

De gezonde snoepjes: vogelzaad; cornflakes-achtige dingen, wortelchips en erwtenchips(de cornflakes vallen niet in de smaak dus het is vooral dat wat nog overblijft); Versele Laga Snack Herbs & Fibres

Hartjeskoekjes en yoghurtdrops

Verder krijgt hij regelmatig ook nog pijnboompitten en doppinda's.
- Stephanie.
- Hamsters: 4
- Leeftijd: 31
En die haal je gewoon in de supermarkt?_Zuurstok schreef:Die lussen ze zekerFrancis. schreef:Lussen ze die mini soep stengeltjes? Dat wist ik helemaal niet.
WIj hebben die soms met smeerkaas en dan heb je net van die Cheesedips.Geen 1 hamster laat ze liggen. Russen, campbelli`s, syren, robo`s .. alles eet het
Ik zal eens kijken of ik wat van mijn voer & snoepjes op de foto kan zetten
Liefs, Stephanie, rusje Sofia, Syr Skye & Konijntjes Billie Joe & Ginny!
Dag lieve Benjamin, Firenze, Siena, Muis, Milano, Casanova, Nuri, Lima, Arthur, Cairo, Ravenna, Pennsylvania, Jack, Will, Skippy, Nala, Chico & Hammy.
Dag lieve Andy..
Dag lieve Benjamin, Firenze, Siena, Muis, Milano, Casanova, Nuri, Lima, Arthur, Cairo, Ravenna, Pennsylvania, Jack, Will, Skippy, Nala, Chico & Hammy.
Dag lieve Andy..
-
maximedekoning
- Leeftijd: 28