chika heeft een nieuw huis! nu pimbo nog :)
Moderator: Sylvia.
chika heeft een nieuw huis! nu pimbo nog :)
hallo allemaal
chika krijgt morgen een nieuw huisje, ben blij dat ze goed terecht komt.
nu alleen de lieve pimbo nog..
bloem
chika krijgt morgen een nieuw huisje, ben blij dat ze goed terecht komt.
nu alleen de lieve pimbo nog..
bloem
lieve kruimeltje, pluisje, turbo en maxi.. jullie leven mocht niet lang zijn, veel plezier saampjes..
-
dj hamie (charon)
Hoe ziet pimbo eruit?
Heb je foto's?
Ik wil nog wel een hammie maar ik weet nog niet zeker wel ras, ik dacht aan een pearl rusje, of een syr...
[size=75][b]Groetjes van Anna en pootjes van de hamsters [color=orange]Grover[/color], [color=brown]Mio[/color][color=blue] & [/color][color=indigo]Spoggel[/size][/b][/color]
en hier staan een paar foto's: http://193.151.74.39/forum/viewtopic.ph ... 81ca47ff32Snadraa schreef:Pimbo is een witte syr met rode ogen.
p.s. pimbo is nu 4 a 5 maanden maar snapt een looprad niet dus dat scheelt plek in kooi en rustige nachten haha
lieve kruimeltje, pluisje, turbo en maxi.. jullie leven mocht niet lang zijn, veel plezier saampjes..
Ikzelf heb besloten dat ik liever Pimbo wil dan een rusje, maar ik vraag me af of mijn ouders dat wel goed vinden. Dus dat wordt overhalen... 
[size=75][b]Groetjes van Anna en pootjes van de hamsters [color=orange]Grover[/color], [color=brown]Mio[/color][color=blue] & [/color][color=indigo]Spoggel[/size][/b][/color]
Vervoer... Hmmm... Nou Doesburg is best ver weg... Wordt het hamstertje dan niet gestrest bij zo'n lange rit?
P.S berlicum ligt dicht bij Den Bosch (als je het nog niet wist....)
P.S berlicum ligt dicht bij Den Bosch (als je het nog niet wist....)
hoi hoi
pimbo heeft er geen last van hoor,
bloem
p.s. mischien dat mijn vriend mij en pimbo een stuk kan brengen, zal je zelf nog de helft moeten regelen (aangezien wij bang zijn dat het *tuutje* de auto het niet meer haalt.
bloem
pimbo heeft er geen last van hoor,
bloem
p.s. mischien dat mijn vriend mij en pimbo een stuk kan brengen, zal je zelf nog de helft moeten regelen (aangezien wij bang zijn dat het *tuutje* de auto het niet meer haalt.
bloem
Ow ja dat zou fijn zijn! Kun je tot nijmegen komen? O, maar nog niet te over haast misschien maggik hem helemaal nog niet... Ik hoop het wel...