veel passieve gebruikers op het forum
Moderator: Sylvia.
-
Sanne(L)Jesse
- Leeftijd: 33
veel passieve gebruikers op het forum
Ik zit net te kijken in de gebruikerslijst, en pagina's lang zie ik gebruikers die 0 posts hebben. Die al een tijd niet zijn geweest. Is dit niet storend en vertragend voor het forum? Of zonde van de gebruikersnamen die ook voor WEL actieve leden gebruikt zouden kunnen worden?
εϊз
Het heeft voor zover ik weet geen invloed op het forum. Wat wel jammer is, is dat mensen die ooit zich hebben aangemeld, maar nooit hebben geactiveerd wel een naam in beslag nemen voor een forum waar ze nooit komen. Misschien kan Dong daar wat aan doen.
Dat mensen 0 posts hebben zegt opzich niet zo veel. Ik ben ook lid van fora waar ik eigenlijk alleen mee lees en niets post. Dat noemen ze "lurkers". Rondhangers. We kunnen als mods wel zien of iemand zich lange tijd niet heeft ingelogd.
Dat mensen 0 posts hebben zegt opzich niet zo veel. Ik ben ook lid van fora waar ik eigenlijk alleen mee lees en niets post. Dat noemen ze "lurkers". Rondhangers. We kunnen als mods wel zien of iemand zich lange tijd niet heeft ingelogd.
-
Martin Braak
- Leeftijd: 51
- Contacteer:
Anders een "Lurk-topic" maken? Bijvoorbeeld een topic dat dan één week open blijft en alle actieve leden met 0 posts (voor zover dat actief is), moeten in dat topic laten weten dat ze inderdaad meelezen. De leden met 0 posts die niet in dat topic reageren binnen een week (of neem nu nog een maand), worden verwijderd. Als het dan helaas om een fout ging, dan kunnen ze zich gewoon opnieuw lid maken.
Groetjes van Nina en Hannibal.
Dag José, Henna, Feline en Uuft...
Dag José, Henna, Feline en Uuft...
- SILVERlight
- Hamsters: Rosa
- Leeftijd: 29
- xXjolienXx
- Hamsters: 5
- Leeftijd: 31
Inderdaad, veel mensen zouden het niet zien. Heb kom hier natuurlijk dagelijks, maar er zijn ook fora waar ik dan weer eens elke dag en dan weer 2 maandjes niet kom. Vet irritant als ik dan geïnactiveerd ben omdat ik te weinig online kom
Ik vind niet dat je dat van mensen mag eisen eigenlijk. Zelfs al kan je zo een nieuw account maken, het is gewoon vervelend. Laat mensen ook lekker een tijdje wegblijven!
Groetjes Agnes en de hamsters van Hamstery de Chocoladefabriek!
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl
-
Creepy
- Hamsters: Japer, Syrtje
- Leeftijd: 49
Mee eens. Wat maakt het nou uit of er mensen zijn die alleen lezen? Laat ze lekker 
04/09/2009 - Gina, zwarte rus - toen 6 mnd.
28/06/2010 - Muis (Syr) - geb. 12 mei 2010.
11/04/2011 - Giocchi, witte rus - zeven weekjes jong.
Snowy kwam uit België, daarna Finna.
04-02-2017 - Ben en Jerry, twee campbelli's van Hamstery Patches.
28/06/2010 - Muis (Syr) - geb. 12 mei 2010.
11/04/2011 - Giocchi, witte rus - zeven weekjes jong.
Snowy kwam uit België, daarna Finna.
04-02-2017 - Ben en Jerry, twee campbelli's van Hamstery Patches.
- SILVERlight
jah weet ik ik vind ook laat ze lekker lezen maar ik heb misschien een ideetje zouden de beheerder en de moderators niet kunnen kijken waneer mensen met 0 posts zich voor het laatst hebben aangemeld?en degene die zich zeg maar een halfjaar niet hebben aangemeld worden eraf gegooit
Poeps, mijn katje <3
Tommie, moeders katje maar hou ik ook van <3
Rosa ik hou gewoon superveel van jou <3
ik hou van jullie jongens!
-
Martin Braak
- Leeftijd: 51
- Contacteer:
In de database van phpbb wordt bijgehouden wanneer iemand voor het laatst is geweest. Hierop zou je technisch gezien een selectie kunnen doen. Zelf vind ik wel dat dit een keer moet gebeuren omdat de namen in beslag zijn genomen door mensen die nooit meer komen. De berichten etc blijven allemaal in de database staan. Opschonen kan absoluut geen kwaad. En geeft ook aan dat het een actievere forum is.
De website is op bepaalde onderdelen aan het verouderen, ook het forum. Stickies van 2006. Onderdelen van de site die heel oud zijn of zelfs niet meer kloppen:
Verslag Knagerfestijn 2002:
http://www.dehamster.nl/shows.html
Russische dwerghamster bestaan in drie officiele kleuren (lol!!):
http://www.dehamster.nl/soorten.html#ru
De website is op bepaalde onderdelen aan het verouderen, ook het forum. Stickies van 2006. Onderdelen van de site die heel oud zijn of zelfs niet meer kloppen:
Verslag Knagerfestijn 2002:
http://www.dehamster.nl/shows.html
Russische dwerghamster bestaan in drie officiele kleuren (lol!!):
http://www.dehamster.nl/soorten.html#ru
-
Sanne(L)Jesse
- Leeftijd: 33
precies, opschonen kan geen kwaad en het wordt een stuk makkelijker om een gebruiker te vinden. Er moet toch wel een manier zijn om die leden via een mail, pb of wat dan ook erop te attenderen dat ze hier staan ingeschreven, een gebruikersnaam ''huren'' en er niks mee doen.
Natuurlijk stoor ik me zelf niet aan non-actieve leden, maar het staan beter.. is makkelijker en kan nooit kwaad. Wat martin zegt, het geeft meteen aan dat het een Actiever Forum is
Natuurlijk stoor ik me zelf niet aan non-actieve leden, maar het staan beter.. is makkelijker en kan nooit kwaad. Wat martin zegt, het geeft meteen aan dat het een Actiever Forum is
εϊз
- SILVERlight
ja oke heb je ook gelijk in maar zou wel handiger zijn en minder werk voor als je iemand wilt vinden
maar oude topics mogen blijven staan van mij hoor ze zijn soms wel handig om info vandaan te halen en om te lezen hoe makkelijk ze nog waren over dingen waar ze nu harstikke fel op reageren
maar oude topics mogen blijven staan van mij hoor ze zijn soms wel handig om info vandaan te halen en om te lezen hoe makkelijk ze nog waren over dingen waar ze nu harstikke fel op reageren
Poeps, mijn katje <3
- BigMomma!
- Leeftijd: 32
- Contacteer:
Ik ben ook van een forum "afgetrapt" zonder te vragen.
Dit omdat ik een tijdje niet online was geweest. Inmiddels probeer ik erop te komen, maar of hij zegt dat ik mijn email al gebruikt heb en wanneer ik me toch registreer dan zegt hij dat ik meerdere accounts heb...
Dus niet echt handig lijkt mij om mensen er zomaar af te gooien
Dit omdat ik een tijdje niet online was geweest. Inmiddels probeer ik erop te komen, maar of hij zegt dat ik mijn email al gebruikt heb en wanneer ik me toch registreer dan zegt hij dat ik meerdere accounts heb...
Dus niet echt handig lijkt mij om mensen er zomaar af te gooien
Hamstery Pravandi, Vernieuwde site!!, fokker van syrische hamsters.
Pravandi's Hamster Interieur Design, voor prachtige eigengemaakte bouwwerken op maat.
Pravandi's Hamster Interieur Design, voor prachtige eigengemaakte bouwwerken op maat.