Zorgen over tralieknagen...

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
hamsterbeer
Hamsters: 2.
Leeftijd: 29

Zorgen over tralieknagen...

Bericht door hamsterbeer »

Hoi, :P

Mijn nieuwe syrische hamster knaagt tralies (nouwja dat had ik eigenlijk wel verwacht als ik alles hier zo lees xD)
Maar de tralies zijn niet zo heel erg dik... dus ik ben bang dat hij ze door kan knagen, niet op een dag natuurlijk maar na een maand ofzo
kan dit? het is van dat 1cm bij 1cm gaas. ik heb er voor de zekerheid maar een curver ondergezet zodat hij daar invalt.

Verder is hij wel erg groot, mooi en erg actief
ik zal binnenkort nog wel eens foto's plaatsen, maar ik laat hem nog even wennen

Alvast bedankt :)

Groetjes Berend ~ Isana, Tisty Tosty de 3 ratjes: Tess, Tiff & Tara! En nu ook 3 muisjes!
Rust zacht beestjes.
Christy
Hamsters: Pixie Dust!
Leeftijd: 30

Re: Zorgen over tralieknagen...

Bericht door Christy »

Gefeliciteerd met je nieuwe hamster! En aan knagen valt niets te doen.
Groetjes van mij en Pixie Dust! (en de ratjes Vanacee en Warcee!)
RIP Nikito, Star, Celeia, Ravage, Addaneye, Destiny, Skippy, Aiyana, Shadow en Angel.. Rust zacht :(
hamsterbeer

Dankje :D

Ik kan hem al aaien, :P

Ik heb geen last van het tralieknagen hoor, maar ik ben bang dat hij op den duur door de tralies heen komt en ontsnapt...

het is van dat 1x1cm gaas
Groetjes Berend ~ Isana, Tisty Tosty de 3 ratjes: Tess, Tiff & Tara! En nu ook 3 muisjes!
Rust zacht beestjes.
Jessica77
Leeftijd: 49

Bericht door Jessica77 »

Het zou mij niet lekker zitten ze hebben behoorlijk wat kracht als het om knagen gaat.
Kun je niet zorgen dat de hamster niet bij het gaas kan of zit het helemaal rondom?
Denk dat ik toch eens rond zou kijken voor een kooi met tralies die op hamsters gemaakt zijn.
Op Zeelandnet staan ook nog al eens kooien :D!
hamsterbeer

Ik heb toevallig net de foto's van de kooi ge-upload, zo ziet het er dus uit,

Ik denk dat ik er nog een extra laag gaat over doe, ik heb toch nog een heleboel liggen.

Als hij er een weet door te bijten kan hij er nog niet door, dus dan zie ik het als hij ze door kan bijten

Maar ik denk niet echt dat het hem lukt, het is best wel uhm... hard metaal zou ik maar zeggen.

Je moet heel wat kracht achter de nijptang zetten om een stukje af te breken
Rust zacht beestjes.
Plaats reactie