Hierbij een topic over mijn prachtige ventje White Pearl, mijn beste maatje.
Mijn andere hamsters staan in de hamsterkamer, maar Pearly heeft eigenlijk vanaf zijn geboorte bij mij op de slaapkamer gestaan. Hij is een verwende hamster die er naar zijn believen uitgehaald wordt en die soms zelfs een beetje tè veel te eten krijgt, zoals te zien aan zijn dikke buikie
Gisteren besloot meneer dat het toch hoognodig was mijn bureau te onderwerpen aan een onderzoek. Hij wordt de hele tijd in de gaten gehouden dus van eraf vallen is geen sprake
Nu dan het woord aan mijn verrukelijke ventje
Hi! Ik ben Pearl! Ik ga jullie een rondleiding geven van mijn mens haar bureau. Omdat niet veel hamsters zo technisch zijn als ik geef ik mijn medehamsters een korte beschrijving van wat ze allemaal tegen kunnen komen op het bureau van hun mensen en of het gevaarlijk is. Ok, zijn jullie er allemaal?

Zijn jullie allemaal klaar om mij te volgen?

Dit is dus een doorzichtig waterding! Rustig mede hammies, ik heb het gebeten en het is niet gevaarlijk. Stoot het alleen niet om, want dan wordt je nat

Dit is de tik-tik-tak-cloink machine. Daar zit mijn mensding vaak op te tik-tik-tak-cloinken

Een sfeerfoto bij de tik-tik-tak-cloink machine...

Ok mede hamsters. Dit noem ik de zoef-zoef-klik machine. Deze machine is wel gevaarlijk. Ik kwam er namelijk achter dat baasjes boos worden als je aan het snoer knaagt. Dat moet betekenen dat het aangelijnt moet zijn omdat het anders aanvalt!

Door naar de grote zwarte bromdoos. Het gromt wel medehamsters, maar na heel moedig het enge bromding te hebben aangeraakt kwam ik tot de conclusie dat het ook aangelijnd zat en dat het me dus ook niets kon doen.

Nu moet ik toch wel zeggen dat mijn baasje het verstand heeft van een bromvlieg. Hamsters, zijn jullie het niet met me eens? Groenvoer is om op te eten! Mijn mens gooit wel water op het ding maar eet het niet op. En als ik het dan voor haar op wil eten duwt ze me weg! Zonde van dat lekkere groenvoer vinden jullie ook niet?

Ik , White Pearl verklaar hierbij de zoef-zoef-klik machine te hebben getemd! (Btw, sta ik er een beetje heldhaftig op?)

Dan nu naar de ruimte die ik persoonlijk het leukst vind. De ruimte tussen de grote zwarte bromdoos en het schetterding. Daar schettert mijn mens altijd in

Hmmmm wat ruik ik hier???

Meer groenvoer dat ik niet op mag eten van baas

Nou ik vertel het je toch even baas, dit groenvoer is van mij !!

Ik hoop dat jullie het allemaal heel leerzaam hebben gevonden mede hamstertjes. Doei!